|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag undrar vad det är för bakvingen som Jocke har på sin M3 Turbo? Alltså inte den som vingen som satt på i Bilsport, utan den stora ställbara som sitter där nu. Går den att montera på "vanliga" E30:ans baklucka? Häldre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 | |
|
Hej!!! Det är väll en Inac WRC vinge. Den ska passa på vanliga E30:ans baklucka vad jag vet iaf... Däremot är den kanske lite väl brutal. Men har man en bil med mycket pulver i som i Jockes fall så har man säkert användning en del av den i högre farter... Vingen finns på HT Trading... (om det nu är den vingen jag tror) M.V.H/Kalle |
|
|
Tackar! Du vet inte möjligtvis addresen dit? Häldre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Adressen till Ht Trading är: www.httrading.d.se Lycka till |
|
|
Inte för att jag vill vara petig men är det inte dags att kalla in stylingpolisen snart?! :-) Behöver du verkligen en så stor vinge Bonje? Klart snyggast på E30 är enligt min mening det stora M-paketet! Nåja, smaken är ju som.... Hur går det med bilen i övrigt? Kommer den kunna skådas på ngn strip inom snar framtid? |
|
|
Jo den kanske är lite vär brutal! :-) Bilen ja... på fredag ska jag få hjälp av en svetsare, med rören till/från westgaten. sedan har jag kvar att göra: Installation av elfläkt, halva avgassystemet och inkoppling av varvräknaren till det nya tändsystemet. Sedan måste jag få ordning på det javla bränslepums reläet!!! Fan jag blir snart vansinnig..... Det är ju så jävla självklart hur det ska kopplas men det vill fan inte funka. När jag ska starta nu så kopplar jag en liten sladd över kontakterna istället. När allt är klart så är det bara att mappa, och hoppas på att inget går sönder!!! :-/ Häldre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.