|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| RS2, Jag har aldrig påstått att alla andra skall tycka som jag med jag tycker verkligen att de är fula. Dessutom väger de bly, skitfälgar är vad det är. :( | |
| Johann, Nja de är väl inte helt optimala men det är verkligen jättesvårt att hitta några andra bra 17" vinter fälgar tycker jag. Har du hittat några andra alternativ i 17" som du funderar på? Ett alternativ är kanske BBS RC i 17". Enligt OCL /Brorsons så är dessa de enda BBS i 17" som passar (E39 fälgar bak och E46 fram). Om jag inte köpt mina M68 förra året så skulle jag kanske köpt 18" vinterdäck till mina orginal 18" fälgar nu men jag är lite osäker på om de verkligen klarar allt vägsalt. /RS2 | |
|
RS2: Får suga på den lite. Skall kolla på bilen imorrn med 19" på. Återkommer. |
|
|
Cyberkallen, jag har eventuellt både orginal 18" och M68 17" vinterfälgar att byta med om du är intresserad. Jag mailar dig min emailadress. /RS2 |
|
|
RS2, Jag hade nog köpt BBS RC i 17" eller 18" om jag hade varit lite mer på alerten i vintras. Jag tror inte det är ngt problem med saltet om du tvättar dem någotsånär ofta. |
|
|
cyberskallen: När du sett den med 19" så kommer du inte att vilja ha annat!! Det är helt enkelt så *¤%&/ snyggt ;) Sedan om du vill ha annat till vinter/bana eller så det förstår jag, vem vill bränna 19" däck när det finns 18" "lite" billigare. johann: Har du 18" på dina banåkadäck/fälgar som jag har för mig var något BBS-liknande? Eller var det dina vanliga jag såg där i somras då du hade åkt slalom på Bromma flygfält? Är lite för länge sedan för att jag ska komma ihåg. |
|
|
CoolBlueM3Coupe, Det var 18-tums BBS RC. |
|
|
CoolBlue: Du hade rätt! Var förbi och kollade in min bil idag. Satan i gatan vad 19" gör sig bra på den bilen. Nu gäller det att hålla ut till på lördag. Hämtade Ekbloms gamla vinterhjul idag. Putsnisse av rang är den mannen. Har sällan sett snyggare beg-fälgar. Fick höra att hans nya tjänstebil blir en Audi S6 istf M3. Stackars kille! :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.