|
|
|
|---|---|
Dorian |
Tjena! Nån som vet var man kan köpa ögonlock till e34 ?? Tack på förhand! |
| www.carfashion.nu | |
|
Snälla köp int dom e så fula... |
|
|
fula...ett understatement av guds nåde! Groteska plastbitar som hör hemma på en trampbil, på sin höjd! En allmän fundering: ögonlock är väl tänkt att vara en tuning pryl för att höja racinglooken, enligt vissa. Men i vilken racingserie i världen kör dom med ögonlock?! |
|
| Håller med bayerischemotor och SL, "ögonlock" är pinsamma. Vet inte riktigt vad de har med racinglooken att göra. | |
|
Kan bara hålla med. "Dekaltrimmning" är något av det absolut mest pinsamma man kan ha till sin bil. Att försöka få sin bil att se snabbare ut än vad den är är bara löjligt. Jag anser att följande är synd (ögonlock exkluderat: -Bakvinge och 18":are på 316 (varför?? Blir man kung vid korvkiosken??) -M3 optik på 328/325:a (can't afford the real stuff??) -Sänkning, styling av 7-serien. (som att späda ut ett fint Bordeaux-vin med Coca-cola) Detta är naturligtvis en rent subjektiv bedömning, och jag är väl medveten om att vissa kommer att ta riktigt illa upp... |
|
|
Jag har just monterat av ögonlocken, som satt monterade på min E36 då jag köpte den, och vips blev bilen mycket snyggare, utan dessa töntiga tingestar! Låter dock M3-optiken sitta kvar, i alla fall ett tag till... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.