|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Kan någon översätta denna text? Klima, Ledersportsitze schwarz, e. FH, ZV, Servo, ABS, Zusatztank, 2- türig, 3. Hand, 4 neue Reifen, original Hartge H 35 !!, 248 km/ h, ATM mit 30tkm (Rechnung über 6900 DM), TÜV/ AU neu, sehr guter Zustand Länk |
|
Klima, lärdersportstolar (svarta) , servo, abs, rökfri. Det är det enda jag fattar iaf :) .. Men det har du nog förmodligen listat ut själv. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Kan tyvärr inte översätta allt men det jag inte kan finns det säkert någon annan som kan ge svar på. Klimat Sportstolar i svart skinn Elfönsterhissar Servo ABS 2-dörrars 3 ägare 4 nya däck Utbytesmotor med 3000 mil (Kvitto på över 6900 DM) Mycket bra skick |
|
| klimat,sportstolar skinn,elhissar,c-lås,servo,abs,extrabensintank,2 dörrar,3 Ägare,4nya däck,utbytes motor med 3000mil,(kvitto på 6900 dm finns)nybes,mkt fint skick | |
|
haha så nuene reifen betyder nya däck, har alltid trott att det betyder rökfri. Aja man lär så länge man lever :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
-BeeMWe- |
Fan jag som trodde den hade gått 3000 mil hela bilen :( Länk |
| Hartge H35 motor, 3,5 liters med mycket effekt. En av Hartges egna kompleta bilar var H35:an tror jag, M3 E30 med 3,5liters på runt 260kusar. Om jag minsrätt. | |
-BeeMWe- |
Undrar hur lätt det blir att få in en sån i SWE. Finns det någon mer här redan? Jag har fått för mig att om det inte finns någon mer som är testad för krocksäkerhet så e man tvungen att ta in 2 st för att de ska smälla den ena av dem. Länk |
| Det har diskuterast på detta forum innan om att ta in Hartge bilar... och det ska inte gå. Den är gjord i för några exemplar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.