AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
410

Tysk bil

-BeeMWe-
Kan någon översätta denna text?

Klima, Ledersportsitze schwarz, e. FH, ZV, Servo, ABS, Zusatztank, 2- türig, 3. Hand, 4 neue Reifen, original Hartge H 35 !!, 248 km/ h, ATM mit 30tkm (Rechnung über 6900 DM), TÜV/ AU neu, sehr guter Zustand

Länk
sh
820
shu!
525i -91
Klima, lärdersportstolar (svarta) , servo, abs, rökfri. Det är det enda jag fattar iaf :) .. Men det har du nog förmodligen listat ut själv.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Kan tyvärr inte översätta allt men det jag inte kan finns det säkert någon annan som kan ge svar på.

Klimat
Sportstolar i svart skinn
Elfönsterhissar
Servo
ABS
2-dörrars
3 ägare
4 nya däck
Utbytesmotor med 3000 mil (Kvitto på över 6900 DM)
Mycket bra skick

ka
53
kami
528IA limosine -98
klimat,sportstolar skinn,elhissar,c-lås,servo,abs,extrabensintank,2 dörrar,3 Ägare,4nya däck,utbytes motor med 3000mil,(kvitto på 6900 dm finns)nybes,mkt fint skick
sh
820
shu!
525i -91
haha så nuene reifen betyder nya däck, har alltid trott att det betyder rökfri. Aja man lär så länge man lever :)

// Giv en olle! å gär`n rivar!
-BeeMWe-
Fan jag som trodde den hade gått 3000 mil hela bilen :(

Länk
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Hartge H35 motor, 3,5 liters med mycket effekt. En av Hartges egna kompleta bilar var H35:an tror jag, M3 E30 med 3,5liters på runt 260kusar. Om jag minsrätt.
-BeeMWe-
Undrar hur lätt det blir att få in en sån i SWE. Finns det någon mer här redan? Jag har fått för mig att om det inte finns någon mer som är testad för krocksäkerhet så e man tvungen att ta in 2 st för att de ska smälla den ena av dem.

Länk
Det har diskuterast på detta forum innan om att ta in Hartge bilar... och det ska inte gå. Den är gjord i för några exemplar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.