|
|
|
|---|---|
Bmwdrivernr1 |
Tjenare gott folk!!! Jag söker bilder på den Calypsoröda Bmw 740:an med Hamann paket är det nån som vet vart jag kan finna det så blir jag väldigt glad!!!Tack på förhand!!! Mvh/Jonas |
Scheckheft |
Hej, är det denna E 38? Länk /Scheckheft |
Bmwdrivernr1 |
Ja det var det,tack du är en ängel:) Mvh/Jonas |
|
Hej! Länk scrolla ner nästan längst ned så har du några bilder till från när den var utställd i Emmaboda i våras. Mvh Patrik *min signatur står här* |
|
|
Hehe...dom där backspeglarna håller jag på o köper... //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
| Bimmerman: Ska du sätta på kromade M3 speglar på din fina 740??? gör inte det... dom är ju inte ett dugg snygga.. | |
| Tycker takvingen var lite overkill. Snygg färg faktiskt. Kanske lite underskattad. | |
|
S 328 R Det är inte M3 speglar, det är Mattig speglar med M3 look ;) Vet inte om jag skall behålla dem kromade eller lacka i bilens färg. Måste göra nåt med backspeglarna. Det går inte att ha vingarna som sitter på orginal, man är ju på väg att lyfta när man krämer på. Alltid retar det nån. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
| Bimmerman: Om du lackar dom är dom ju helt okey... du ar ju en så snygg bil... så förstör den inte... du har inte funderat över AC Schnitzer speglarna då??? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Bimmerman: , INTE kromade, då kommer jag bli tjuv när jag är i stan och ser din bil. Jag vet att bilen inte står på Gotland ;) |
|
Kromet var lite dåligt så det blir att jag kommer o lacka den, och då blir det i bilens färg. Skall kolla hur det ser ut kromat först bara. Jag har ju kromad grill, kromade fälgkanter och kromade slutrör, kan kanske flyta in bra även om det låter hemskt. AC Schnitzer har jag kollat på men tycker det blir lite mycke slantar när man räknar in lacken. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.