|
|
|
|---|---|
|
Hej nu har dem snott mina fälgar 15" bmw original fälg med sommar däck. Blev stulna i mitt föråd igår i Borås. Dem är märkta med mitt regnummer. Fattar inte har folk inget annat för sig vet inte om sådana fälgar e dyra lr inte? Vet någon vad dem kan kosta? Får la kolla på BMW i Borås imorgon annars. Skulle bara skriva av mig lite man blir så förbannad på dessa folk som inte kan skilja på mitt och ditt!! Ha det alla! | |
|
jag förstår inte varför packet måste bryta sig in hos ngn, och sen när dom inser att det kanske inte finns så mycket värdefullt så måste dom sno ngt bara för att jävlas....helt ofattbart..fan, dom kan väl göra inbrott hos ngn politiker som plockar ut för mycket pengar istället och sno lite där.. Skämt åsido, jag skulle inte önska sånt pack på ngn, och det är alltid lika trist att höra/läsa om när ngt sånt här händer...spec. då dom tar relativt värdelösa saker... hoppas att du hittar/återfår fälgarna i bra skick iaf... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.