|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag har väl inge namn precis, men varje gång jag öppnar garagedörren till 525:an mumlar jag, typ.....UFffghhhh!...mmm..min pärla Mitsubishi Galanten -87...Jädra Ufo! (gamla karossen) Audi 80....hmmm...kärringens ...ja,ja.. |
|
Agge |
Blixten MVH //Agge |
|
"Hajen" Delfingrå 518 iS -87. Den ser lite ut som en haj tycker jag! Iaf i fören. |
|
|
J.L: E23:an med dom tonade rutorna och dom kolsvarta baklyserna brukar ofta kallas "kokainsläden" av folk på stan..... typ ... ööö kolla kokain släden.. se länk så förstår ni vad jag menar Länk ----------------------- Min E30: Länk |
|
518i slow mobil |
Bianca... Det e min bimmer det... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
Hjelm |
Hon blev döpt av min fru till Skrollan... -Hon är ju lite småfet och ser ut att villja ut och leka.. |
|
Mina vagnar har blivit kallade för kokainsläde. //Schnitzer |
|
|
Kallade min för bimern, med betoning på i:et ... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Hittlersläden, Feta Fritz, Det där jävla skräpet i garaget eller Värdens bästa bil beroende på.... | |
|
Feta Ghunter :) //Marin |
|
|
Den svarte heter "den svarte" eller helt enkelt bilen men min flickvän kallar den nosen. Den silvergrå heter skrotet (reservdelsbil som funkar o används). |
|
|
M3=Pärlan 325=Slit och släng bilen. Mvh Abbe Länk |
|
|
Bilen kallar jag den kort och gott, sen får folk själva fråga vad det är för bil om de är intresserade. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Det är inte jag som har gett dem namnen men Bilen: Gröna olivern MC:n: Röda faran Mvh /NP |
|
|
Min heter .... Pärlan :) Länk |
|
JPM |
Gammle Bettan.... Juan Paplo Montoya For President |
|
Bettan eller Bimmern ________________________________________ Länk |
|
|
Vagnen välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
"Kepsen" funkar ju ganska bra på coupen:s design..... /eFx |
|
|
Röda Faran ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.