|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag gjorde precis en pinsam upptäck och måste genast byta namn på min bil.... Slå gärna upp "Bumsen" i det tyska lexikonet så förstår ni vad jag menar... men men åter till frågan vad kallar ni era bilar? | |
|
*s* ja inget man nämner för sina tyska vänner precis... *Best Man Wins* |
|
| hi hi :) | |
| Va betyder "Bumsen" på tyska då? | |
| förra kallades diamanten av tjejen :) | |
| LazerEye: Inget jag vill skriva här.. Med risk för att bli rapporterad :) | |
| Bumsen = grov variant av ordet samlag. Ni fattar säkert.. | |
ant |
jag kallar min bmw för 318. kompisarna säger "beamern" morsan och farsan säger bmw´n. deejaywasp: måste få vara lite nyfiken. du länkade ju till din bil i signatur förut. din bil är mycket lik en bil som finns på bild i totalljuds katalog på bilstereo sidorna, är det din bil? om det inte är det så är bilen i katalogen mycket lik din bil. ============================= Länk |
|
släden:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
320:n kallas nog för just "320:n" eller "vardagsbilen". Lite lagom opersonligt... 1600:an kommer snart att få ett namn. Har funderingar på att skippa min egen fantasi och utlysa en namnförslagstävling på hemsidan... Får se vad den begränsade tiden räcker till!? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Cabben.. men ibland får den namnet "ångest" när t.ex det behövs nya däck !=) Länk |
|
Tigerr |
Jag kallar min för Beemern, försvenskning av det amerikanska Beemer Funkar bra.. Tigerr |
|
Skodan, vad annars? =) Länk _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
| Blixten heter min. När man ser den så kan det anses som ironiskt, men försöker man hänga med den på bana så kan det stämma. | |
| En beemer är en BMW med 2 hjul.... = MC | |
Tigerr |
nofx16 --- Jag vet, men det skulle kännas rått att döpa om den! ;) Tigerr |
| Barbapappa tycker jag passar till min bil ;) | |
| Ant:Japp det är min :) | |
|
På bilden i länken så står den vid totalljud till och med... Kolla uthyrnings skylten i bakgrunden. ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag hade en Volvo 480ES förut, mot slutet blev den ofta kallad "Bilhelvetet"... (Nu tycker jag iofs att 480 har oförtjänt dåligt rykte, min led av ålderskrämpor) /Hans |
|
| De E32:or som jag har ägt har minsann blivit kallade för "kebabsläde" fler en än gång. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.