|
|
|
|---|---|
|
Tack för alla tidigare bra svar. Men det är så att jag tror inte att det där med kupéfläkten gäller 530 -88. Många har skrivit att man måste montera bort denna för att kunna få ut HELA torkarmekanismen vilket jag alltså måste göra. Den verkar inte alls sitta i vägen. Snarare att expansionskärlet för kylarvärskan är i vägen. På 530 så sitter alltså kylarvätskeexpansionskärlet där (framför vindrutan) och på 520/525 så sitter intensivrengöringsmedelsexpansionskärlet där. Behöver man ta bort det? Var sitter kupéfläkten egentligen på en 530 -88 (e34). Jag hittar den inte i instruktionsboken. MVH / Joel | |
|
"Den verkar inte alls sitta i vägen" samt "Var sitter kupéfläkten egentligen på en 530 -88 (e34)"... Jag har redan svarat dej på detta tidigare (en rätt lång förklaring) och du verkar ju inte själv veta var den sitter så varför tror du inte på vad jag har skrivit tidigare? Visserligen har jag inte tittat på just din bil men vad jag vet så sitter kupé-fläkten på samma ställe på alla E34:or. Mvh Rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.