|
Sida 81 av 173
|
|
|---|---|
|
AL = Arne Lindgren .. samma kille på rejsa alltså ?!? :) |
|
| Tänkte bara tipsa alla er 318is-åkare att jag säljer min servo (komplett med pump, slangar, styrväxel o behållare) se: Länk | |
|
318ST: Det är inte Arne. Andreas får själv säga vem han är så jag inte avslöjar något som kanske är hemligt.. ;-) /Anton |
|
|
AL: Tackar! Jag vill tävla, frågan är bara om jag har ekonomi och tid att ta mig dit i år. Måste ju kanske lära mig köra lite först också;) Så det är det jag tänkt rikta in mig på och prioritera. Att skrapa underredsmassa kostar ju inte mer än lite svordomar:) Jag är fortfarande anställd av CSN:( |
|
|
AL är inte Arne, men vi utbyter tankar och galna ideer titt som tätt. Hemlig är jag dock inte... =) ILTR: Bygger du "riktig" körmaskin så är det bara att skrapa... Men inte på en "ren" gatbil...tycker jag. Särskillt inte om den ska brukas på vintern. Är oxå CSN-anställd så jag vet hur det är... "...det är inte alltid så enkelt..." |
|
|
Vilken jäkla beslutsångest! 26kg är inte att förakta! Inte att den överlever en vinters sladdande heller, är iofs beredd på att ta hand om den också. Du la in några fina garderingar där;) Jag skall inte bara köra den på bana men det är för bankörning jag har den och bygger...humm... Att rikta in mig på att möta BMW Cup standard reglemente ger mig också en anledning/motivering till att inte sväva iväg för mycket för det kostar nog för mycket. |
|
Aldric |
Min is-läpp i glasfiber är fortfarande till salu btw .. Finns annons under delar säljes. "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
Aldric |
Länk "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
| Snart dax att skaffa ett eget forum killar? | |
| Har nu fått motorn men det var nån skada på den. osäker om det är transportskada jag får återkomma om hur alvarligt det är Har också fått ner priset rejält motorn betalade jag 7500:- för och den har rullat 7000 mil | |
|
Hejsan! Jag ska kanske köpa en bmw 318is 92. Vad ska jag tänka på? Finns det något som krånglar speciellt mycket, är det dyra reservdelar är dom svåra att få tag i m.m. hur mycket ligger försäkringen på? Ja, ni kan ju skriva det ni kommer på. Mvh/ Pakko |
|
|
what: Vad är det som är skadat? Är det en yttre eller en inre skada? /Anton |
|
|
Länk /what |
|
|
Länk /what |
|
|
bild på skadan vet inte hur alvarligt det är om man kanske kan svetsa eller om man kan den från min motor.. /what |
|
|
*tänker* Är anslutningen till tomgångsmotorn. Vill du, så skicka mig ett PM/Mail så kan du få köpa den delen av insuget av mig. Lägg ett bud. "...det är inte alltid så enkelt..." |
|
matte22k |
varför inte använda ditt gamla insug???? |
|
jag kommer att använda mitt gamla insug. sjävklart men det är ju tråkigt man köper nått så är där plötsligt sånt skit som betyder extra jobb. Länk fler bilder. sen måste jag kolla upp så att det inte är transportskada. /what |
|
| Nu har man fått igång bilen igen efter att den stått nån månad känns ju ganska härligt!!!!Nån annan som råkat utför ett sprucket olje tråg för att era bilar va sänkta!!kom jag på när jag satt ihop allt igen och den fortfarande läckte olja och såg då en spricka knäckande//jimmy | |
| Spräckt oljetråg har jag varit med om så sent som i våras. Står en del om det i denna tråden sådär 40 sidor bakåt eller så. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.