|
Sida 55 av 173
|
|
|---|---|
|
matte22k: Jo jag använder dem bara också när jag kör bana för de är inte lagliga någonstans vad gäller mönsterdjup längre. :) Ja, det är möjligt att jag kan. Kruxet är bara att det är många många som vill ha verkar det som, men om jag får tag på en uppsättning så kan jag absolut säga till. Ett tips är annars att köpa en uppsättning på hösten när däckförsäljarna har uppsättningar liggandes som de måste få slut före vintern. Brukar vara kalas prutläge på R-däck då. :)) Jag funderar på att slå till på en uppsättning sprillans A032:or i höst... |
|
|
hallå. e30 kombi tillverkades den 94???? prata med en kille idag som har köpt en sådan. jag tror att han har blitt blåst. |
|
|
e30 touring tillverkades fram tom. -95, dock såldes den bara fram tom. -93 i Sverige.... -Mår dåligt utan M20- |
|
|
Hej.. Det blev röda galler tillslut. Är själv nöjd med resultatet Länk till en bild: Länk MvH Johan Länk |
|
|
Länk Länk |
|
|
johan_grafstrom: Ser ju riktigt bra ut detdär! Får du kalluft till bromsarna genom dimljushålen nu? |
|
|
Jag vet inte ska kolla när jag kommer hem, men jag tror inte det efter som röret där luften går till bromsarna är det bara ett rör som går in i hjulhuset.. Men man kanske skulle göra en förgrening så att man får in luft därifrån också... Kanske någontig att fixa med fram över..... // Johan Länk |
|
|
johan_grafstrom: De blev ju rätt så bra de där:-) Vad har du fått tag i de där M märket som du har i grillen?... Köpt på en Bmw verkstad eller?... MVH 66a |
|
|
Ska det inte vara så orginal..?? Eller har jag fel.. Om det inte är orginal så är det någon av de två förra ägarna som har satt dit det.. // Johan Länk |
|
|
Jag vet inte om det är original?...Kanske nåen annan is ägare vet om de sitter original på vissa isar... MVH 66a |
|
| Det skall nog vara original. Mitt sådant märke är bortplockat (stulet?) men det finns ett hål kvar där det har suttit. :) | |
|
jag hoppas att det inte är orginal;) Jag har inga märken efter något m märke. |
|
Aldric |
Jag har nog inte ens ett hål i grillen för nåt sånt märke. Min är svensksåld om det kan spela nån kvitta? |
|
Har nog inte suttit nået M märke på min heller... Finns inte heller några märken eller några hål... MVH 66a |
|
Aldric |
Så nu har jag äntligen fått provat med en tocken däringa G-Tech mackapär, men det verkar ju vara lite kontrovers angående dess resultat .. men fort gick det iaf med tanke på vad är under huven :) |
|
Aldric: Men du hängde inte med min is. :D |
|
|
Hej..!! Och igår blev det nya fina sulor på BMW.... inge märke dirket men..men.... Funderar på att skarva på något vis så att luften som kommer in igenom gallren kommer till bromsarna.... // Johan Länk |
|
Aldric |
Haglund: dat can be arranged .. ska bara öva lite mer först :) |
|
De här bara måste vara sveriges längsta tråd... 45s kvar till hundra. Det där ///M märket satt även på en 318i -89 M40 som jag haft, beställd ny med det på. Jag har det liggande kvar. |
|
matte22k |
sover ni aldrig .) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.