|
Sida 42 av 173
|
|
|---|---|
|
detta ska blir spänande! /what Länk Länk |
|
matte22k |
johankihl: det går inte att skicka till hotmail.. du får fixa en annan mail... |
|
strypt: Jag har min 318iS också ståendes här i Ryd :) En röd, du kanske har sett den? Jag kanske har sett din, vit (som sagt) med någon typ av "eker-fälg" i storleken 16-17" DeeXTeeR: Kanske sett din med, var håller du hus? -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
XiOUS: Japp det stämmer nog bra det. Är din röd med 17" femeker-fälgar och sidokjolar på? Isf så ser jag den ifrån mitt fönster, vi står parkerade i princip på samma gata :) |
|
|
strypt: Hehe coolt, japp det är min Länk den är ganska skitig nu så ingen vacker syn men din är riktigt läcker, spanat in den några ggr då jag åkt förbi den. -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Ah, ibland är man bra blind, hade inte lagt märke till "Min 318iS finns på Länk ......Jo det är den bilen jag ser :) Kul att du gillade den, visserligen helt original förutom fälgarna...satt ett par ögonlock på den när jag köpte den men de har jag tagit bort...är inte så mkt för styling. Dessa är för övrigt till salu om nån är intresserad? :) |
|
| XiOUS : ja har en röd och ja bor mitt i stan.. haru sett min lär du känna igen den för de står GaYfAcE i framrutan.. går inte missa :) | |
|
Hej.. En kompis sa att det finns 318is med progressiv (verkan avtar med farten) servo.. finns det och vad är det ?... Och om det finns hur vanligt är det..?? MvH Johan Till försälning 35000:- Länk |
|
Aldric |
Johan: Du beskrev det själv alldeles utmärkt, ju fortare det går desto mindre hjälp får du av styrservot att vrida på hjulen. Har ingen aning om det finns på is eller inte, fast jag har inbillat mig att jag har det i min, men det är som sagt ren inbillning hittils, har inte kollat efter. Tvivlar på det med tanke på bilens ålder men man vet ju aldrig med BMW, dom brukar ju inte vara sist med nymodigheter :). |
|
matte: skicka till nysse@spray.se då! Annars om du har icq kan du ju lägga till mig om du har lust! Mitt nummer är 11852864 /Johan Länk Länk |
|
|
Den med Gay face står jämt en 50 meter från här jag bor... Långst upp på nygatan! Varför står det gayface? Nåt jag udnrat ett rba tag för att jag går förbi bilen riktigt ofta! Mvh Mohsen |
|
| Mohsen : hehe ja du varför de står gayface e lite svårt att förklara.. beror mestadels på ett vad som ja hade med 2 andra polare att ja aldrig skulle vågat skriva de på min bil.. sen äre väl lite för att ja inte tycker de e så häftigt som alla andra i denna stan verkar att skriva "volvo turbo club" och "wrooom" med mera i framrutan så tänkte göra lite narr av dom.. rätt många som glor på bilen dock och lär undra va är för ett mongo :) | |
|
Aldric: hur går det med uträkningen? vi dör av nyfikenhet här! ;-) eftersom du verkar har ernorma tider :) /what Länk Länk |
|
|
Var ute och åkte lite i stan idag och racade lite mot en Volvo 850GLT Turbo. Kan säga att jag hade inte så stor chans, skulle bara villja veta om någon vet prestanda uppgifter på en sådan? -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Rättelse: Volvo 850 Turbo och enligt vad jag får fram av denna: Länk så är den på 225hk, vilket ju talar för sig själv :) -------- Min 318iS finns på Länk |
|
| Funderar på att köpa ögonlock till min is.Är det svårt att sätta dit dom eller? | |
|
De vanligaste skruvas enkelt fast i grillen , men enligt mig så ser det bara fjantigt ut med ögonlock.... Till försälning 35000:- Länk |
|
|
Ja,de är väll en smaksak... Fixar snart bilder på min 318is... |
|
|
Innan jag ställde på min bil i år så tänkte jag byta kylarvätska, så jag tappade ur med den blåa avtappningskranen i underdelen av kylaren, dock fick jag bara ut en c:a 2 liter av de 6½ liter som det står att kylarsystemet ska innehålla. Sen gick det bara att hälla i lite, fick köra en stund för att det skulle pumpas runt och sen fylla på mer. Hur ska man gå tillväga för att byta all kylarvätska (6½ liter) dvs. få ut allt, och finns det något sätt att dra runt den nya kylarvätskan utan att behöva köra bilen, känns ju lite dumt att köra med för lite kylarvätska. -------- Min 318iS finns på Länk |
|
ant |
Det borde finnas en plugg i blocket också. Jag vet inte säkert vart den sitter men det kanske någon annan vet? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.