|
Sida 155 av 173
|
|
|---|---|
| Är det någon skillnad på powerflex bussningar och Delrin bussningar? | |
|
Delrin är betydligt hårdare än PF,mer som plast än gummi. :) Jag är en riktig E30-entusiast! |
|
|
Rarre:
Sprut är en kostnadsfråga i princip.
Megasquirt är väl det billigaste i dagsläget på marknaden, sedan har vi VEMS som är rätt uppskattat.
Jag har kikat på Nira i3+ (tror det hette så iallafall,minnet sviktar) och det verkar vara riktigt lätt att mappa,kostar dock en summa pengar (runt 15 000 kr).
Ett VEMS går på drygt 7000 kr exklusive givare,ett MS får man för... 2000 kr?
Har du mer planer på motorn förutom just kammarna? Jag är en riktig E30-entusiast! |
|
| jag har köpt delrinbussningar av anders franzen som säljer här på autopower och håller till på rejsa! dom tillverkar själva och de är svinbilligt! | |
| Michel: Som sagt så är toppen portad och ska fräsas, svänghjulet ska lättas, görvre extraktor grenrör. separataspjäll. Sen har jag väl tänkt på att stroka till 2L, men det blir inte i år iaf. Men MS kan man styra både tändning och soppa med det? Kikade lite på VEMS hemsida inatt och det såg ju bra ut, men tycker det är lite dyrt. Så skulle gärna hittat ett begagnat om någon har. Ska läsa på mig lite om MS här nu. | |
|
Kolla in den här länken, en M42 med kammar, spjäll å annat sprut som han fått ut 187 Hk Länk |
|
| En fråga, Kan man inte söka i denna tråd på något vis? Asså få fram vilken sida som infon står på. | |
| Jag tror det är sämre med det IMFA | |
|
läser man igenom hela så märker man att de talats om det mesta förr! så frågan är vad man är ute efter exact? söker du på det ihop med "is" så kommer du nog in på rätt sida direkt... |
|
|
Då kommer man till första sidan om man söker så. redan testat :D. Ska besiktiga båda min is:ar dom 2 kommande veckorna och lär behöva tips om problem med angående hc-halten tippar jag på. stift, olja, filter, kat, lambda antar jag är heta "dags att byta delar" om dom inte går igenom. Kollade kompen på den nya idag, 10.5 på alla cyllar. |
|
| svarta framlysen inköpta och m-tech2 fronten monterad nu! naaas | |
|
svarta lysen uteblev då snubben sålt dem trots att vi var överens.. däremot har jag begärt en offert på bearbetning av toppen |
|
| Balobas: Köper du sakerna på tyska ebay? | |
| Nu är man nöjd när man äntligen har ett par e36 M3 spjäll =D | |
| rerre: ne bara från sverige | |
| Vad fick du betala för MtechII paketet? | |
| alldeles för lite haha! men det går åt pengar under tiden för att få det på plats! man får räkna med lack 3000, pluggar, fästen borrmallar mm för 1000-1500 och sen massa rostskyddsfärg och hammarlack då man passar på att snygga till i hjulhusen där panelerna, front och bakfångaren viker innåt.. vissa pluggar ska jag slå ut igen och beställa nya då jag var tvungen att provborra mig fram pga avsaknaden av "prövo-plåt" och extra pluggar! det mesta av pluggar och fästen sitter på plats nu men ska bort där det finns lite att snygga till! det är ytterst lite men skönt att veta när man ska täcka över det! det fotodokumenteras ifall någon skulle vilja ge ett skapligt bud på bilen i framtiden! inget jag hoppas eller räknar med men bra att ha! innan jag täcker ytan med paneler funderar jag bara på om man ska lägga nån slags skyddsfilm! fanns nåt som ja glömt namnet på, typ genonskinlig kletigt waxliknande terosol, carosol eller nåt.. | |
| Ingen som sitter på ett par fina alpina fälgar eller några andra schyssta fälgar? Rätt tunt på powerbörsen och blocket. | |
| Azev A... | |
| Balobas: Så det finns alltså en mall att gå efter på exempelvis dörrarna, där man ska borra hål får clipsen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.