|
Sida 148 av 173
|
|
|---|---|
|
dä blir nog en 325 lr M535 e28. suget efter en 6:a blev lite väl stor men när man ser bilderna undrar man ju va fan man styr mä. men så är det. Köpt någe fjäderbensstag? Larry |
|
|
ska köpa fj.ben.stag! ni som köpt: lista gärna några bra länkar! funderar dessutom på ett grövre baktill samt ett övre oxå i samband med bussningsbyte om sådant är nödvändigt.. skall in på översyn snart! |
|
| självklart MClarry. den ska in på totalrekond i helgen och mycket ska bytas för att hålla den i de skicket den är!. mycket fint exemplar. mvh | |
| Hur gör jag vid byte av kamkedja, markeringar, jigg mm ? | |
|
nån här i tråden borde väl ha bytt kedja o spännare på sin is? rerre: hittade du inget via sök funktionen om detta? vad går en komplett sats med allt kring kedjebyte på ungefär? jag fick riktpris på byte på bmw: ca 11000 med delar och arbete! skulle höra med mindre verkstad om det skulle komma att bli dags i framtiden,, om jag inte har garage och har kunskapen om byte då vill säga... |
|
|
min pärla är nyservad med helsyntet och filter samt återställd indikator! upptäckte dock att de börjar bli dags för byte av bakre länkarmsbussning i framvagnen! borde man satsa på powerflex mån tro? |
|
|
m-tech2 sidor beställt nu! m-tech2 front /den övre delen beställt idag oxå! blir snyggt de här tror jag! |
|
| jao de kan det bli! du får lägga upp nå bilder när det är lackat och klart. | |
|
hehe! hoppas! de blir antagligen som vanligt glasfiberspackel, sprutspackel ett par omgångar innan lack! färg finns och annat! enda som fattas är tid! nån mer än jag som beställt från schmiedmann? tog 3dagar för dem att få/se överföring av pengarna innan jag fick orderbekräftelse/de kunde skicka de var 3 långa dagar.. men nu är de på g! |
|
| nån som tänkt sugtrimma eller slänga på en turbo på sin is i vinter? | |
|
larry: har du hittat nytt objekt/projekt? eller bakis fortf hehehe |
|
|
balobas: nä då värsta huve värken har släppt, men nu ä ja nyopererad, så dä kommer att kosta flera veckor i garaget. Har varit i skåne & hämtat mig ett vinter objekt. tyvärr hamnar den inte på den här tråden. Larry |
|
| Är det någon som vet någon sida där man får reda på momemnt schema över hela motorn och vad det är förr borr/slag. Samt vad de är för grader, duration, lyft på orginal kammarna. | |
|
använd sökfunktionen på www.pure-pf.com eller skicka pm till "bonje" och bäckis på eller kolla deras kärror bland projekt trådarna |
|
|
84 borr 81 slag duration runt 250 lyft 9,8mm |
|
| Länk | |
|
mclarry: schysst att du kika förbi med fjäderbens staget! billig frakt :) ska försöka passa in det nu bara! bild kommer.. |
|
|
balobas: lungt, alltid roligt å kunna träffa andra "bmw tokar" synd att vi inte hann å snacka mer, men dä får bli nästa gång. ha det gott. Larry |
|
| javisst! | |
|
Jag vägde min bil idag på en lasbilsvåg(Hjulstakorset), och blev lite förvånad. Med tankmätaren på ca20L och utan förare så stannade vågen på 1060kg!!?! När jag också klev på så gick den upp ytterligare 80kg vilket stämmer ganska bra. Är verkligen -is'en inte tyngre? . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.