|
Sida 147 av 173
|
|
|---|---|
|
Min ska snart få nya bromsar. Black diamond skivor, Tarox belägg, stålomspunna slangar och ATE Super Blue Racing vätska. De ska bli trevligt att testa vad dom grejerna går för. Hoppas de blir lite mer bett i bromsarna. :) /Simon |
|
|
jpn: sov på nätterna och köp en uppsättning 16" däck hehe :) |
|
|
Hej Nu är det så att jag ska beställa ett chip. Men jag skulle villa veta hur man gör för jag vill beställa av Mario, Eller om ni vet någon annan som säljer ett chip i samma prisklass? Är det någon som kan skriva hur man gör för annars kommer jag aldrig att köpa det där chipet :P? Tack på förhand Robin |
|
|
Köp inte Marios chip, för det är väl ett grupp N chip. Och på dem så fick man inte ändra tändningen, bara bränslet. Köp tex denna i stället: Länk . |
|
|
ThomasT: Jag antar att chippet funkade bra för dig? =P Så GReddy satsa på ett "conny" chipp istället. Funkar alldeles ypperligt plus att du slipper att bilen drar mer soppa. win win situation helt enkelt. ;) |
|
|
Är chipet ThomasT länkade till ett "conny" chip. Har förståt av dom som använder de att dom är nöjda med det. Tycker chippet i länken var ganska billigt.. Hur är de med leveranstid och sånt? /Simon |
|
| mmh det ThomasT länkade till är "conny" chippet. Och ja det funkar alldeles utmärkt och det är bra mycket billigare att köpa det från honom via ebay än hans hemsida. Diffar 100€ på priset. Jag betalade mitt och hade det hemma i brevlådan inom 1vecka från betalningsdag. Lägg på ca:5€ på priset för att betala frakt och bankkostnader. | |
|
kan man inte betala med postförskott? |
|
| du de tror jag inte, då måste han ju ha plusgirot. Jag kan garantera dig att han kommer inte blåsa dig på pengar om det är de du oroar dig för... | |
| jag har precis köpt min en 318is! finns på länken här: Länk | |
|
Sm3karn: Den ser riktigt fin ut!! Men snälla... skända inte is'en med en japan dämpare... :( . |
|
| riktigt fin! | |
| Sm3karn: ser riktigt bra ut, men jag måste hålla med ThomasT släng för bövelen inte på en japsdämpare, finns så mycket snyggare alternativ. En japsdämpare ser bra ut på just en japanare men inte på bmw. | |
| ser ut att va en fräch is men håller med dom andra japsdämpare på BMW hör inte ihop! | |
| redan för sent. utbudet av avgassystem är ju så jävla dåligt på bmw så det fick bli en japs. | |
|
Stackars bil... Tänk så retad den kommer bli av de andra BMW bilarna på parkeringsplatsen... ;) |
|
| joo men tyvärr så lät den som en symaskin. bara en 4a i 318:en ju lät som en gammal fiat. japs eller raka rör är fan den enda löäsningen då. det går ju lätt att ändra annars. | |
|
inte så säkert att de blev helt galet! inte alla gånger japsdämpare "hänger" ut som en fimp och nu sitter den där iaf! man kan ju alltid sminka över om man tröttnar med en fetare bakspoiler :) berätta mer om planerna med bilen och lägg upp en bild på utblåset! |
|
|
Sm3karn: Fan va snygg den är, ångrar mig när jag ser pärlan, men ny bil på ingång, hoppas det tröstar. vårda den ömt. /McLarry |
|
| anade att de va din gamla mclarry! lite ot men vad blir de nu för nåt ist? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.