|
Sida 144 av 173
|
|
|---|---|
|
rosen: kameran jag fotat mitt (cold air intake) med har stuckit på semester o befinner sig i danmark,, j-la skit! bilderna är nog raderade så jag blir tvungen att jaga en annan eller lägga upp bilderna från telefonen! kom förbi e-tuna eller slå ett mess och kolla läget om du har vägarna förbi! jag vill nämligen lägga upp alla på en sida eller ingen! pm... |
|
|
Jimmye, det var väl min gamla silverpil du kollade på. Blev det affär? Hur risig hade den hunnit bli? Mr C |
|
|
jimmye: om de va den skilvriga så kan du köpa min annars.. om du gillar silver förstås:) |
|
|
idag fyndade jag ett feting Kn filter att ersätta de som ingick i 318is-kittet från just, Kn! halva priset blev de o ett jäkla drag jämfört med tidigare :) nää, enbart för det estetiska och ytterligare lite mer insugsljud! |
|
|
avskärmningsboxen till luftfiltret är klart! nytt insug nere i fronten för leda kalluft till luftfiltret är oxå klart! köpte ett nytt steg, kablar, säkringsdosa/säkring o massa grejs som sitter monterat ihop med låda bak i skuffen nu! tröttnade på enbart skrikande och skallrande framsystem! den som vill ha bilder på något får pm:a sin mail (orka ladda på tiny.. not!) lättade även bilen samtidigt som den tyngdes av baslåda/steg och jag tror de gick jämt ut nästan! verktyg av olika slag, fiskespön, väskor och massa skit! la alltihop på badrumsvågen som visade: 15kg! de innebär att jag antingen går på diet nu under resterande tid på semestern eller slänger ut billjudet igen och kan äta gott och gå upp 15kg haha! |
|
|
Någon som kan tipsa om bra sida ni köpt/beställt silentblock från? behöver även få tag på en diffbussning. Tänkte väl ta och satsa på lite hårdare doningar när man ändå är i farten så länkar till orginalbussningar behövs inte. =P |
|
| motornord säljer ganska billiga polyturan eller hur de stavas kolla in där | |
|
Här har du en direkt länk Länk |
|
|
Kollade runt lite och hittade powerflex silentblock på realcar.se och de listar dom för priset 495:- såsom många andra, men kollar man så tolkar jag det som att det är 2st som ingår. Kan verkligen detta stämma då alla andra tar 495:-/st. Någon som testat och beställt? |
|
| på motornord tar dom 495 :-/par | |
| såsom jag tolkar motornord så tar dom ju 495:-/st | |
|
man kanske skulle fråga om de är några som är intresserade av ett gruppköp på powerflex, verkar ju som ett par är intresserade, räkna in mig! det är gpartners som för dem! likaså ebc, sparco, goodridge, brembo mfl åf är mekonomen, micro mfl! man skulle isf välja en mindre handlare som för gpartners grejer mot reklam på bilarna isf! skulle nog vara enklast att få till nåt på det sättet |
|
|
mr C: vet ej om det var din, reg: owh ***. Den var risig som faaan. Fan vad människor skiter i sina bilar. Hatar det när det är en så pass speciell modell. En gammal volvo eller saab kan man väll skita i att tvätta under en 3 års period men inte en sådan här modell. Gör iofs inget, var och köpte mig en i går. Den har gått 12500mil nybes o nyskatt. Diamant svart.... lite risig i lacken men inte mycket rost, knappt någon alls. Längtar tills jag skall hämta den på lördag :D 1 äager mellan 91 och 2006 :p balobas, tack ändå! hade kanske varit intressant. Vad ska du ha för den? ;) mvh. Jimmy |
|
|
förresten, bakdämparna är slut på den jag köpt. Skall jag köpa på bmw eller någon annanstans? ska jag satsa på något värre om jag ändå skall köpa nya i bak? vill ju sänka honom litegrann :D mvh. |
|
|
Det var min gamla. Tjejen som köpte den verkade inte ha så stor koll. Kul att du hittade en annan fin. J-vligt charmiga bilar! Mr C |
|
|
hehe, okej. var den i fint skick när du sålde den? hon hade ju förmodligen inte tvättat den en enda gång. När jag frågat om hon hade servat den sa hon typ: servat? nej sånt gör inte jag. hon hade fö övrigt kört typ 5000 mil med den. okej.... va sålde du den för om man får fråga? :D Mvh. Jimmy |
|
|
föresten är det kamkedja eller kamremm på 318is -90?!? skulle tippa på kedja men jag är inte så hajj på motorer. Mvh. Jimmy |
|
|
Jag sålde den sommaren 2004 för 19.500 kr. 23.500 mil. Den var fräsch och välskött, men hade en intryckt sparklåda bak och några rostfläckar på tröskeln. Samt lite rost i skärmkanter bak och bakluckans kant som jag åtgärdade hjälpligt varje sommar. Det är kedja. Mr C |
|
|
var o tvättade bilen igår då en kille kom fram o fråga om den va till salu! svarade efter mycket övervägande: -ja! för 40k! han var fortf intresserad granskade bilen ännu nogrannare.. hmm man blir osäker om man vill släppa bilen trots hur högt bud man än får... gillar min is! |
|
|
balobas, din iS verkar vara tokfin! Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.