|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad tror expertisen om nedanstående objekt? Jag har ännu inte kontaktat säljaren p.g.a. den sena timmen, men förutsatt att det finns servicebok och att milen stämmer, bilen är rostfri och att all utrustning inklusive AC:n funkar tycker jag spontant att det verkar vara ett skäligt pris. Möjligen bör det justeras nedåt 45´? Länk Synpunkter och tankar om pris eller annat? Erik Bromma | |
|
Kan säljaren verifiera eller styrka mätarstälningen med trovärdiga dokument så är det säkert en fin bill till ett bra pris! Köp om allt känns rätt! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Hygglig utrustning, SCHinn saknas, men har mindre betydelse på en snart 11 år gammal bil tror jag. 40-45' känns rätt. Bra med en lågmilare vilket gör den säljbar om 1-2 år sannolikt. /Simon |
|
|
Hej! Tack för Era svar. Dessvärre har det hela dragit ut på tiden p.g.a. att bilen inte blir klar hos en rekond-firma. Jag har alltså inte sett bilen ännu. Dock har jag fått reda på att säljaren inte "gått igenom serviceboken" men däremot servat den vid föreskrivna intervall i Sverige. M.a.o. finns ingen fullklottrad bok. Varför man inte går igenom serviceboken om man gör sig besväret att importera en bil övergår mitt förstånd, särskilt om den nu var fulltecknad vid importtillfället. Jag har emellertid hittat ett annat intresant objekt, en 525 iX Touring, återkommer om denna i ny tråd. Erik Bromma |
|
| Timmen var tidig. inte sen :D Skutta vagnen, hela min bilhandlartå skakar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.