|
|
|
|---|---|
|
En god vän till mig har förlorat sin ögonsten,livs kamrat,nära vän...kalla den vad du vill...Det var vid 120 knutar som det small..Han åkte på motorvägen i ca 120 knutar så kom det som ett metaliskt slamrande(Beskrev han det som) från motorn..varade endast max 0,5 sekunder sa han...sen bara small det o motorn tvärdog o däcken låste sig..jag trodde att det var motorn som hade skurit men när han sa det att det kom ett slamrande ljud så blev ja osäker...vad kan ha hänt?...vi har inte obducerat än...men va tror ni BMW-There ain't no substitute... | |
| Kan vara bakaxeln som rasat har hänt för mig tidigare med låsta hjul som följd.Kan ju vara v-lådan med iof.Skulle det vara motorn som skurit så borde den slirat på lamellerna så att inte bak hjulen låser sig. | |
|
jaja...synd för det va en fin bil...men man får se va han hittar på...... BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Vaddå, krockade han i samband med att hjulen låste sig? Annars låter det som att det går att fixa bilen. Det är ju en sak om man smäller, men tex. en motor kan man ju alltid byta, det behöver inte vara "hela världen".. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
nä han klarade att hålla den på vägen... BMW-There ain't no substitute... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.