AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
627

Vita mätartavlor till E30?

ROCCOLA
Hej! Jag undrar om det finns någon bra sida där man kan ladda ner vita mätartavlor till E30.

Här finns några: Länk

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Jag har "vanliga" vita mätartavlor som jag kan skicka dig om du vill ha.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Js_snicke: Jag skulle också gärna villja ha.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Carl L: hehehe, de där tjeckiska var rätt knäppa...de verkar byta mätartavlor som vi andra bytar skal på mobilen....Scream-Tavlor....*brrr*

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
518i slow mobil
finns inga likande sidor för E28?

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
Ax
722
Axel_E30
325 IM 89 (fin)
325 tic 84 (kul)
325td 91 (bruksbil)
320 86 (junk)
Carl är det bara att skriva utt sådana och sätta dit på bilen? det måste ju se bätre ut än mina tråkiga orginal.. Mvh/acxel
ROCCOLA
Det är lite knepigt jag rekomenderar nog att köpa färdiga tavlor.
Skrev ut egna till min och de blev sådär, men om du vill prova så köp fotopapper eller dekalpapper.

"keep on truckin"
Ax
722
Axel_E30
325 IM 89 (fin)
325 tic 84 (kul)
325td 91 (bruksbil)
320 86 (junk)
ok. vart fins det att köppa då? vart kan man hitta det till ett rimligt pris? Mvh/axel
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Kolla under "Produkter" på:

Länk

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Grusse
Hur får man bort nålarna på mätarna? Finns det något enkelt sätt eller är det bara att vicka lite försiktigt på dom och samtidigt dra uppåt? Vill ju inte förstöra något.

Tacksam för hjälp!

Min M3 E30: Länk
Det är nog bara och vicka och dra, FÖRSIKTIGT.
Grusse
Hur gör man med varvräknaren? Den går ju mot en stopp pinne när den är på 0rpm, och det verkar som den ligger och spänner mot pinnen, om jag då tar bort nålen så snurrar väl axeln som nålen sitter på tillbaka en bit? Jag skulle ju haft nålen över stoppet och märka var den är obelastad någonstans innan jag tar bort den helt. Annars blir den nog att visa fel. Någon som bytt tavlor på sin bil, som kan beretta hur ni gjorde?

Min M3 E30: Länk
*B
535
*Bumse*
324td -88
Mina vita mätare på min E30 ser inte något vidare ut, dem satt på när jag köpte bilen, kommer nog att byta till original.
Det lyser liksom igenom det vita pappret/folien, är det gjort med papper då tror ni eller?

Lätta inte på högerfoten!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.