|
|
|
|---|---|
|
Jag letar efter en bmw 3 serie. har hittat en 318 -86 med m3 kjolar, skärmbreddare och vinge. bilen är rostlagad och motorn läcker lite (vääääldigt lite) olja. men den går kanon. besiktad och körklar. ska jag köpa den byter jag motor till en 2,0L 6:a. priset är 10:000:- har även hittat en 320 -89 me skinnklädsel, 28000 mil men i toppskick! besiktad och körklar. priset är 10.000:- vilken ska jag välja? =P stort tack till den som reder ut mitt problem! | |
|
320:in hade jag valt! du slipper ju byta motor + att den har skinnklädsel! |
|
| Ja hade köpt 320:n....Bussenkelt o smälla i en 325 maskin utan att besiktningsmannen märker det!Klart svårare om du skall gå från 318 till 320 då de skiljer 2 cylindrar o mer därtill..... | |
|
Ja röstar även ja på 320. skinnklädsel gör den hyfsat lättsåld framöver, samt att ljudet från en rak sexa gjort av bmw är ett av dom härligaste ljuden ja känner till (undantaget är bmw williams v10 motor) Äkta tysk ingenjörs konst helt enkelt. Kom dock ihåg att 2 liter är mjölk och juice förpackningar på :) |
|
|
med tanke på att jag äger en 318 så kan jag rekommendera att köpa 320...väldigt stort plus till skinnklädseln... /Henk BMW CS #5075 Sugen på en E34...vill du byta??? |
|
|
jag skulle ha valt 320:n dels för att den är ett år nyare och att den har skinnklädsel. Och du slipper ju att byta motor...kan ju också vara ett plus. |
|
|
320 är bäst... Länk mvh |
|
|
skulle också välja 320 för större motor,den nyare karossen och skinnklädsel.... Men att 318 hade M3 kjolar,vinge osv va ju lockande...men köp 320 eftersom de är samma pris,får mer bil för pengarna om du köper 320:in... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.