|
|
|
|---|---|
|
Nå som har en anning om det finns nån återförsäljare till dom här i sverige??Länk D är fegt o släppa gasen! | |
|
Tjenare. Fanns mkt småt & gått på sidan. Skulle vara kul o få ett pris på nåt system. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ja,hade tänkt mig ett "Dry kit" skulle vara lagom,verkar driftsäkert oxå!priserna ligger runt 6-7000:- där tor jag,frågan är vad det kostar här i sverige?? D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Kolla med Hansen Racing, dom är ju agenter för NOS i Sverige... mvh /B |
|
|
ska kolla D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Hej!!! Jag har också haft det där med Lustgas i tankarna... Persåkers Speedshop säljer system vad jag vet... Dom har även väldigt bra handböcker där det står precis allt man behöver veta om ämnet... Apple Racing säljer också system... M.V.H./Kalle |
|
| Jag kollade på NOS för några år sedan, men när jag hörde hur mycket det kostade att fylla flaskan så byggde jag turbo istället (Volvo).... Tipset är att kolla upp pris och räckvidd på en flaska! (och var man kan fylla; man kanske inte bor i närheten av en speedshop eller AGA-depå :-) | |
|
hehe aga depå finns i grann stan,en 10punds??flaska skulle räcka i ca 140 sec tar ungefär 2-3 sec på varje repa,o den behövs ju bara ibland =) Skulle vilja hitta nån som säljer det färdiga kitet som finns te 325or på sidan jag gav adress te i början,sen kan man ju alltid kompletera med turbo när ekonomin tillåter =)) D är fegt o släppa gasen! |
|
|
Hej!!! Det där med fyllning i flaskan brukar kunna lösa sig ibland... Ingen som kör eller har en polare som kör Ambulans??? *S* Pratade med en kille förra helgen på Mantorp Bilsport action meet... Nån som var där? Fanns i alla fall en kille som hadde en Lustgas matad Renault 5:a han hadde visst gett en ca 600-700 kronor för fyllning men jag har för mig att man kan klara sig på en ca 250 kr vad jag hört iaf... Men det kanske inte stämmer... Senn beror det klart på flaskans Volym också... M.V.H./Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.