|
|
|
|---|---|
|
Jag har sett en svart BMW i Halmstad som har en vingen som liknar GT vingen men den har en mycket tunnare ovandel som är mer rundad uppåt.. den översta delen är i kolfiber har jag sett.. (bara en tunn liten bit).. jag tror jag har sett någon M3 E30 med liknande vinge.. Den ser ut som en riktig racing vinge.. | |
| Dom har inte byggt den själv då kanske?! | |
|
nja.. man vet ju aldrig.. Men det ser FÖR fint ut för att vara hemmabygge |
|
|
Som den här menar du? Länk |
|
|
Nästan som den.. det ska även vara den nedre delen på vingen sedan gick den inte upp så mycket som den på bilden gjorde.. |
|
| Köpte en tidining i tyskland som handlade bara om styling på BMW. Där fanns det en drös med styling tillverkare som sysslade med vingar och spoilers. Det måste finas minst 50 märken så tillverkar sånt och alla har mer än en produkt på programmet. Med andra ord vet man inte exakta fabrikaten så går inte att fastslå vad det är. Men leta lite på bland sådana tidningar så hittar du det för eller senare... | |
|
Jo tack, jag vet det finns en helt drös med styling firmor som har gjort minst en vinge.. Jag ska köpa mig en tidning och kolla igenom. |
|
|
Det är inte den här vingen du menar då?? Länk |
|
|
Nej det är inte den heller .. Jag har nog hittat den mest svåt hittade vingen som finns.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.