|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det var nog en Aruns M5. Den är identisk inredning med M5 Winlkelhock som är en lättad specialversion av E34 M5 bla utan AC. |
|
|
Hmm glöm mitt inlägg, bmwm6 hade ju mkt mkt bra info om specialversionerna av E34 M5. Arun har en “20 Jahre Motorsport” M5 3,8. Det är jag 100% på. Äntligen har man rett ut vad det var för ngn E34. |
|
|
Just den bilen i Tidaholm har gått i Falköping i några år. Den är krockad, rättare sagt kört ner en lyktstolpe, var med och bogserade upp den... Men den gick utav H-vete..! Något måste vara gjort med den. Men givetvis är det eftermarknadsgrejer och inte någon originalversion som det påstås. |
|
|
Jag undrar om man inte kunde beställa endast 3,8 Touring med extra Hk från fabriken skall stå i Listorna med tillbehör....Men är inte säker???? Kör på höger sida |
|
|
Jag provkörde som sagt den däringa... Tyckte inte den gick bra alls... Min '90 går mycket bättre... trots allt rassel i växellådan *snyft* Köpte en låda för 8000:- som visade sig vara sprucken... Vill ha en touring, annars tvingar sambon på vår familj en Voyager :( |
|
|
computerror: Maila denna kille,han har en M5 låda som är i bra skick. Inga missljud eller skrapningar!! Kommer från en 1992. m5power79@hotmail.com // Bengan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.