AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.594

Hemsideadressen till "Europeiska Bilimporten i Göteborg"

M.
52
M.Power
BMW 328iAM Cabriolet -96
FULL M3 OPTIK
Någon som har Hemsideadressen till "Europeiska Bilimporten i Göteborg". Skulle uppskatta det väldigt mycket.

Tack i förhand.
bo
39
boot
m3 e46 01
Det finns ingen hemsida till europeiska bilimporten i götet.Ja har köpt 6st bmw där alla har varit helt kanon.
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Länk
bo
39
boot
m3 e46 01
Europa bi och europeiska bil importen är ej samma firma ligger bara under samma tak
Visa användare
167
HES
CLK -03
Har för mig att Europeiska Bilimporten har haft en del missnöjda kunder pga ej korrekta mätarställningar. Stod i någon dagstidning år 2000. Jag kan ha fel.

Däremot kan jag varmt rekomendera Europabil.
M.
52
M.Power
BMW 328iAM Cabriolet -96
FULL M3 OPTIK
Vad är Länk email adress???

Har försökt skicka iväg en Intresseanmälan på en bil men tyvärr så funkar inte det på deras sida!! :(

Någon som vet deras emailadress???

Visa användare
166
touringthomas
528ia Touring-98
Europeiska bilimporten rekomenderas.mail jan.berglöv@katapult.nu tel 031/7480100
Rekommenderar också Europeiska Bilimporten.

www.europeiskabilimporten.se

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
HES: Har känt till Europeiska bilimporten länge och de har aldrig haft problemet du nämner. De har importerat sedan tidigt 80-tal och är väldigt seriösa.

Jag har själv (och släktingar och vänner) precis som boot köpt mina BMW där och alla har varit helt perfekta. Även några audi , en AMG E55 och en Porsche carerra 4 har köpts av mina kompisar från Eur.Bilimp.

Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
var bra o köpa bilen på europeiska bilimporten, men sen när bilen skulle säljas och jag hänvisade intresserade till europeiska bilimporten för att få oberoende information så smutskastade dom min bil och sa: "men! vi kan ta hem en likadan till dig för samma pris"... JÄ*VL* AS

Ringde själv till dom och spelade intresserad av min egen bil,blev rätt förvånad när jag fick höra "den är krockad, skruvad, omlackad o allmänt kass. men köp en av mig!" Inget av det han sa stämde naturligtvis. Jag sa då: " Det är mycket konstigt att du säger så för det är jag som äger bilen" då la han på luren...

Så nu har jag smutskastat tillbaka lite.....
Får man fråga vem du pratade med isåfall? Har mycket svårt att tro att någon skulle smutskasta sin egen verksamhet som du beskriver.....

Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Vet ej vem jag pratade med. Vad skulle jag tjäna på att ljuga om detta, säger bara som det är. Vet inte om du har missuppfattat det jag skrev för han smutskastar ju inte sin egen veksamhet, han smutskastade min bil för att få sålt en själv till den som ringde för o kolla upp min bil. menmen Vissa beter sig konstigt när pengar är inblandade...........
Conny Sonnysson
Pelle:

Om han smutskastar din bil, så smutskastar han en bil som han har importerat till dig. På så sätt så smutskastar han ju sin egen verksamhet också. Låter konstigt tycker jag
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Det var inte han som hade importerat den, han bytte till sig bilen från en annan firma åt mig precis innan jag köpte den och fick den 20000:- billigare eftersom bilen han bytte bort var 20000:- billigare. Mycket bra vid köp som sagt men sämre att ha o göra med när Dom inte tjänar nått på det...
Hej på Er!
Europeiska Bilimportens hemsida ligger nere nu för den är under uppbyggnad. Den som vill maila kan göra det till
jan.berglov@europeiskabilimporten.se.

Europeiska Bilimp har aldrig figurerat i ngn tidning ang mätarställningar. Vi har importerat sedan 80-talet o handlar med Auktoriserade BMW handlare i Tyskland. Det vore som att ifrågasätta BMW i Sverige. Märkligt att ngn tror sig höra o inte kollar fakta.

Pelle. Jag vill att Du snarast kontaktar oss för det låter rent sagt bedrövligt det Du skriver om. Vi måste reda ut detta.

Jag vill tacka alla våra kunder som köpt bil av oss och som rekomenderat oss till vänner och bekanta.
Vi på Europeiska Bilimporten önskar Er en skön sommar med många glada mil. Kanske dags att byta bil?

Anneli Berglöv
Europeiska Bilimporten
031-7480100
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
EBI: Jag kontaktade er direkt efter detta skedde, och jag kan inte påstå att ni var trevligare då. Jag avstår nog från att kontakta er igen som du föreslår...
Pelle: Jag tror du måste blandat ihop firmor för det du skriver stämmer inte. Om du inte ringer till EBI för att reda ut detta bevisar väl bara att du försöker smutskasta och knappast kan tas för seriös här på forumet.

erito: Vad stämmer inte av vad Pelle skriver? Han säger att han redan har pratat med dem, varför ska han då ringa en gång till?

/T.P.
Länk
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Exakt T.P

erito: Jag har ringt en gång, blev otrevligt bemött och vill därför inte ringa igen då det inte tjänar nått till . Jag missade en intresserad köpare pga av rena lögner av EBI, jag försöker inte smutkasta, säger bara som det är, smutskastningen har EBI stått för. Och, jag har inte blandat ihop firmor, jag har ringt och därmed är ditt inlägg helt onödigt. Vill du höra hela historien så maila så kan jag förklara så ändrar du nog åsikt efteråt.
Visa användare
373
Mohsen
520i Ac Schnitzer-88
Tjenare! Jag läste tråden och ser inget motiv till at Pelle skulle ljuga? Vad skulle han få ut av att ljuga om en sådan sak?Va inte så etnocentriska!

Mvh Mohsen
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
etnocentrisk är ett ord som de flesta svenskar inte vet vad det är eftersom svensken är så inrotad i västerländsk kultur. Men vad har det med denna stränga att göra. Off-topic så det förslår men jag bara undrar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.