AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
698

Facelift E46

Verkar lite lik M3? Bilden kanske är på en faceliftad M3 istället?

Länk
De tror jag inte, Lite fel speglar samt alldeles för lite bredd på skärmarna för det.
Så som de står i artiklen så har ju bmew lovat att inte ge coupen en face lift. men vi får väl se vad det blir av det.
Jag förstår. Tycker de använder de förändringar som gjordes för att särskilja M3 på Coupen.

Tycker Coupen är den snyggaste idag, faceliften på Touring och sedan tycker jag itne behövdes, bortsett från de bredare njurarna. Balysena på faceliftade E46 är inte de vackraste.

Men smaken är ju delad :)
Deliq
>Gustav
Håller med dig om bakljusen på sedanmodellen, ser lite Mitsubishi-aktigt ut :(

M V H // Deliq

Nu med bilder:
Länk
Länk

*** Var glad så länge du lever - sen är det försent ***
Fast mitsubishi har ju å andra sidan snott BMWs design i årtionden..

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Apropå Japan och design av baklyse:

Första gången jag såg en 7 serie E32 vid Förenade Bil Wennergren Center retade jag mig på att de hade stulit designen av Mazda 626 bakljus med upphöjda blinkers.

Men nu har man vant sig...
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Reflektion: Är det inte 3:e gången som E46:an blir faceliftad isåfall?! Tycker det mest skapar instabilitet på beg.bilsmarknaden eftersom de flesta vill ha "de senaste". Börjar bli lite Japanvarning isåfall. Tycker inte att det behövs en uppdatering var 3:e år på BMW. De håller konkurrensmässigt ändå.

M V H
Stephan

Själv tyckte ja att faceliften e 46 sedan var ganska onödig. gillar inte dom där små otäcka dimljusen. De känns som dom flyttat på lite saker bara för att dom måste "förnya" att flytta upp blinkersen långt upp på skärmen e väl ingen lyckad lösning tycker jag. bakljusena gillar jag dock. Fronten ser mer opersonlig ut på den faceliftade e46:an.
Nu blir ja väl påhoppad från alla kanter. men de är vad ja tycker och smaken e ju som baken.
Att alla E46or (inte m3) är tokhöga orginal (i chassi sättningen) är en annan aspekt som ja personligen inte gillar. men de går ju o fixa till.
No
91
North.D
330D Touring -06

Kolla på den undre bilden, ser lite konstigt ut i dörrens bakre kant jag tror att det är nått fuffens med den bilden!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.