|
|
|
|---|---|
krille@ |
Tjena!!! Är det någon som vet nå´t om M3 e30 Hartge H 35 - 24. Fakta, priser, tillgång (Tot, i sverige etc),länkar mm Finns det ännu värre M3 e30 ???? Tacksam för all info !!!!!!!! Mvh krille |
|
Testa med att kolla på deras hemsida om det står något, Länk Kan tänka mig att den är rätt så rolig att köra, säkerligen värre än vad en Alpina B6 3,5S är! Priset varier beroende på skick etc, men en fin kommer säkerligen inte under 100 000kr skulle jag tippa på. "Letar efter en trimmad E28" |
|
krille@ |
Kolla Bmw säljes en polare till mig har en E28 med alpina prylar till salu där!!!! Mvh krille |
|
Har itne gjorts mer än 10 vad jag vet. Hade M5 3,6 l motorn i om jag inte minns fel. Em raket. Test: Länk |
|
| Var får man tag i hartge prylar i Sverige?? | |
|
Gustav: Var den inte baserad på första generationens M5 motor, dvs 3,6 med 286hk? Eller har jag satt mig på cykeln igen för en tur på stan? "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Måste ha varit en riktig dräpare!! Hartge är, förutom Alpina, den firma som gör snygg styling till BMW. De flesta andra är alldeles för vulgära för min smak. Deras range-rover var mycket fet! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.