|
|
|
|---|---|
nenad |
vad kan man göra om man vill öka antalet hk |
|
Börjar du om på en ny tråd?? :) Länk |
|
nenad |
var intereserad av lite små detaljer eftersom det passar in mer här än på det andra forumet |
|
Oki :) Mitt råd är nog ändå att turbo mata billigare effekt är nog svårt att få!!! Länk |
|
|
Har du inga bilder på din Pärla?? Länk |
|
nenad |
jo jag har men jag har lite problem med mailen jag e inte 100% hurm man skickar vill gärna göra det din 7 serie så däremot jättebra ut ska kolla up det där me turbo pris mm tack så mycket |
|
Det är bara att lägga in bilderna i Galleriet under läsarnas egna bilar Plätt lätt :) Länk |
|
nenad |
måste man inte ha nånstans att lägga upp bilderna på int förs eller e det bara att skicka till adressen och hur gör man det |
|
Gå in på galleriet och så följer du bara anvisningarna Det är inte så invecklat! Du skickar bilderna bara och lite imfo om bilen så tar det ett par dagar innan den kommer ut. Länk |
|
nenad |
oki tack |
nenad |
det e nå fel medderas hotmail men nu vet ja hur man gör tack så mycket snart kommer den |
|
Red Bull: Är det inte en sann Stangebrant kommentar man får höra... "turbomata den"! Säg åt Peter att han ska sätta fart på den där m535:an någon gång/ Kihl från bossåsen //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Tja på dej Kihl! Den är ner plockad! Han har plockat av allt som är någe att ha. Resten hamnar på skroten Bak diffen ska han ha till Volvo 340 objektet Och tändning och sprut ska han ha till Volvo 164 an Så den bilen är det ute med!!... :( :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.