AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
569

E36 cab, hardtop

Jag funderar på att köpa en E36 cab och vill gärna ha hardtop. Har sett att det står 'hardtop förbered' på en del. Är det så att bara en del av cabbarna går att förse med hardtop? Är det något som går att modifiera i efterhand?
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Det går att modifera i efterhand kostar ca en tusing att köpa det man behöver hos bmw..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 DAYTONA Länk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 MUGGELOROT Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Det går att modifera i efterhand kostar ca en tusing att köpa det man behöver hos bmw..

Min M3 DAYTONA Länk
Min M3 MUGGELOROT Länk
Tack för informationen m3efl, snygga M3:or!

Är det någon som har erfarenhet av själva modifieringen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.