|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är själv ruggigt trött på den där bannern...varje gång den finns på sidan så dyker det upp en ruta..."vill du installera Macromedia Flash Player 6a". Varje gång man byter sida kommer den upp. NEEEJ....jag vill INTE installera det. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
| Bimmerman: Samma här, jag får snart Spelet! | |
|
Bimmerman: Precis, grymt enerverande. Hata plugins... /Micke |
|
|
Kan man inte från BMWPOWER fixa till detta, för jag verkar ju inte vara ensam att tycka det är förbannat irriterande. Skulle vara väldigt tacksam om man slapp denna ruta... //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Jag har varit med i 5-6 veckor och man väljer själv vilka orter man vill ha varning på och de varnar INTE för alkokontroll. Snitt kostnad per vecka 5-6 kronor 250-350 per år... Kolla fakta innan ni kommer med kommentarer om priser.. OBS!! Om någon förare blir skadad för att han/hon inte använder bältet så drabbar det alla i samhället i form av kostnader vårdplatser.... Pengar som kan gå till bättre ändamål än att hjälpa dårar som inte klarar att ha bälte på sig.... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
kilen Det beror väl på hur många orter man väljer, eller hur. Så kostnaden per år kan ju variera mellan 600-700 spänn till flera tusen. Det finns ju dom som åker runt mkt i sverige och för dom blir det ju dyrt. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
| Lika bra att installera flash player 6 tar inte många sekunder och man ska alltid ha det senaste i vilket fall :) | |
| Jo, men sitter man med Windows så måste man starta om datorn och det gör jag normalt inte oftare än ca en gång varannan månad | |
|
Nej...det är det inte. Sitter på jobbets dator där vi inte får installera NÅT. Vill inte installera det hemma heller för den delen...burken klarar knappt det den har nu. Köpte den för 2 år sen och det är redan stenåldersmaskin...var riktigt bra när jag köpte den. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Bimmerman: Om man åker så mycket o långt så är det väl ingen större kostnad... Det betalar sig väldigt fort... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
wolv: du behöver inte starta om datorn när du installerat macromedia...så det är inga problem. bimmermann: Din dator behöver nog en rejäl rensning och finjustering bara. Min är 4 år gammal och funkar perfekt, tack vare rätt skötsel. Sköt era datorer lika väl som ni gör era Bimmers! ;-) vad beträffar mitt uttalande om bälteslag så tar jag tillbaka det och hoppas ni har överseende...det var ju trots allt skriver kl 2 på natten... Självklart är det rätt att hela samhället får pröja för de som kör utan bälte. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
sellgren |
Micke R: Vad menar du med att polisvarning.com håller på med nazistiska tankar och värderingar. Ganska tuffa anklagelser som du kommer med. |
sellgren |
Kilen: Jag håller med dig att det inte blir dyrt att vara med i polisvarning.com. Har själv varit med från starten och det funkar riktigt bra. Kör omkring i stockholms län och får mellan 2-3 varningar/dag av polisvarning.com, slår man ut det på ett år så blir det ju bara några fjuttiga hundralappar. Har även varit med i laserlistan men det kommer ju ut en jäkla massa skit till mobilen+ att man även på laserlistan får betala en slant i slutändan dvs till sin mobiloperatör. Ha det bra på Er. Mvh Sellgren |
|
nofx16: Jo, det måste jag, jag sitter inte här och ljuger! :) Kanske en rolig feature som endast följer med XP, vad vet jag. |
|
|
Folke och Bimmerman: Bimmerman har rätt vad beträffar Radarvarnare. Garageportsöppnaren är laglig enligt beslut i Örebros tingsrätt mål nr B1221-00. Även trafikjuristen.se har behndlat ärendet kolla in länken. Länk Harry får så snällt ta sin mössa i hand och bocka, här kommer jag. Nisse |
|
|
nofx16 Det där med att rensa min dator kan du glömma...som att renovera en motor som sprängts med 10 kg dynamit. För mkt skit att göra...bara köpa ny....dyrt. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
Deliq |
Fick igår reda på via en mycket säker källa att trafikpolisen i Uppsala själva ibland ringer in och ger "tips" om poliskontroller som egentligen inte finns, bara för att få ner hastigheten på den aktuella sträckan. Inte bara till polisvarning.com utan alla liknande mailinglistor. Säkert fler än bara uppsalapolisen som ägnar sig åt dylikt. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
ang: polisvarning.com så kostar det försumbart lite pengar.. Vad kostar en fortkörningsbot då? Polisen själva skriver ju på sina hemsidor vart och när de har kontroller.. Är ju bra om det får folk att sakta ner 1 gång per år ialla fall... Polisen har ju inte kontroller för att tjäna pengar utan för att få ner hastigheterna på vägarna.. Folket på polisvarning.com är seriösa det kan jag lova.. jag har jobbat med vissa funktioner på siten. /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
-Sellgren. Jag har skrivit anarkist, inte nazist! Om du inte vet skillnaden kan jag bara beklaga... Mvh/ Micke R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.