|
|
|
|---|---|
|
Har sökt olika inlägg och fått lite kött på benen men söker mer infom om vilken firma som kan tänkas göra en lite operation på min bil. Jag vill under inga omständigheter offra motorn genom att flytta på varvstoppet eller dyl. Men ett ordentligt avgas och ett öppet filter eller två. Har funderat på race kattar och en slutdämpare som denna: Länk och race kattar: Länk . Filter och chip har jag inte så stor aning om men ni vet säkert. Gärna testresultat före / efter vore tacksammt. p.s. bilen ska optimeras för bankörning men se helt org. ut. Det man inte ser mår man inte dåligt av! // Tacksamm för svar // M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... | |
|
ring Köhler Racing så får du veta det mesta....sen det med ett öppet filter är bara att glömma för det ger absolut inget...mycket bättre med ett sportfiler i boxen du har redan.. |
|
|
Jag som trodde öppet filter gav mycket mer än ett vanligt sportfilter för org. boxen... Satt i ett öppet filter i e-30:n och det gav en vesäntlig skillnad. i.o.f.s. så har jag inte jämmfört med ett vanligt sportfilter men men... Nån som har nån uppfattning om Länk det står att den ger 30% ökning... vilket i mitt fall skull innebära 102 hk! Låter FÖR bra för att vara sant...??? M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... |
|
|
det blir klart bättre tryck in genom den vanliga boxen.. Köhler har testat olika men det absolut bästa är genom den vanliga boxen"evo2" på min M3 om man inte vill lägga 15-20 tusen på en Motorsportbox i kolfiber,,:O)(allt detta e testat i bänk) |
|
|
sätter du dit ett mer öppet system + racingkattar så blir det ca.15 hk |
|
|
tack för svaren! Hur kommer man i kontakt med köhler racing? finns det nån svensk representant? Ingen som har uppfattning om Länk ??? M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... |
|
|
ring 118 eller gula sidorna.. finns i ullared |
|
|
Man tackar... Trodde det var ett skämt först... (ullared) :) Men enligt gula sidorna så: Köhler Racing Fridhemsberg, 310 60 ULLARED 0346-310 49 Även 0346-310 70 Finns ingen anna som har nån firma att rekomendera? Det skadar inte att jämmföra. M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... |
|
|
Lite skummt att dom inte ens har en mail men jag får väl ringa dom i morrn. Fredric: Vet du om dom har sinter kopplingar också? |
|
|
nu e det så att han håller inte på så mycket med "gatbilar" utan mest med racing..har sköter ju om många motorer i STCC,rally,rallycross + mycket andra team i hela Europa så han behöver inte synas på nätet liksom..gatbilar tar han sig bara an när han har lite tid..lycka till |
|
|
Tackar för alla givande svar! //Kanske blir en uppdatering i galleriet till hösten! // M5 I LOVE Länk -=$¤CimmenpoweR¤$=- Snart i din stad.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.