|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenheter eller synpunkter? Vart köper man till bäst pris? Thule eller BMW original? Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Bmw-original. - sedan - 1545:- - coupe - 2493:- - touring - 1700:- Vet ej något om thule, varken priser eller nåt annat. Bmw funkar bra enligt en bekant. Mvh Anders S. |
|
|
Hej! Jag har precis köpt ett lasträcke till min e-46. Jag köpte ett svenskt räcke som heter jetrack, det finns hos både micro och mekonomen och kostar hälften av BMW orginal. Det passade perfekt i de förberedda hålen. Tror inte att orginal är så mycket bättre så det kan motivera den pris skillnaden, fast det beror kanske på hur mycket man ska använda sitt räcke. Anders |
|
|
Anders.B det låter ju bra. Ca 700 SEK alltså? Ser det bra ut? Inga anliggningsytor mot lacken? Både Thule och BMW är ju väldigt snygga och av bra kvalitet... Har ett Thule till e36 över om någon vill köpa :-) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kan ju vara Thule tex som tillverkar BMWs lasträcken. För BMW tillverkar garanterat inga lasträcken. MVH Hasso Länk |
|
Erito: Nej det är inga anläggninsytor mot lacken. Passformen är det inget fel på. Har inte sett nåt Thule i verkligheten men vad man kan se på bilder så är det ingen större skillnad mot mitt jetrak. På micro.se finns bild och pris på det räcket. Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.