|
Sida 14 av 80
|
|
|---|---|
| Tiff Needells jobb skulle man kunna ta.... jag menar... kan man ha något bättre jobb??? ;) | |
|
"Är det Tiff Needell som avses med detta så är det inte konstigt om han kan köra F1. Han har trots allt varit anställd som F1-förare och har åtminstone tidigare haft en egen F1:a i garaget...en röd..." Å fan vilket team körde han för? Vilka år? Berätta... "Tiff Needells jobb skulle man kunna ta.... jag menar... kan man ha något bättre jobb??? ;)" Ja tack! Jag tar två... =D MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Här kan du se Tiff's F1 historia. Han har kört betydligt mer än vad som finns på den officiella F1 historiken. Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Glömde länken till hans F1 Team: Länk |
|
| Ja, där stog det inte mycket om hans karriär | |
|
Han var aldrig direkt superlyckad i F1 men att han kunde ratta Jaguaren var väl inte så konstigt direkt. Han har väl kört f1 bilar ett par gånger i top gear. Coolt när han körde Ferrari F1 bil (91a?) mot F50. |
|
|
Han hade väl inte så mycket karriär inom F1, men han körde iallafall :-D Länk Däremot så finns det nog ingen som är så mångsidigt bra att ratta som Tiff. Alla sorters bilar på alla typer av underlag m.m. Respekt :-) |
|
|
Johann Ironi..humor. Vet du vad det är? /K |
|
|
Ha Ha han kom ju inte ens i mål... Men han har kört :RESPEKT: MVH Patrik |
|
| Som sagt han har ju kört.... men som erito säger.... han får ju köra så många olika bilar.... anorlunda bilar. | |
|
Audi TT: Du skriver att Ferraris tillförlitlighet är väldigt bra. Jag var på 3 av årets formel1 lopp. Ja skulle vilja säga att tillförlitligheten i Mikaels bil är bra men inte Rubens. Som exempel så kom inte Rubens av start linjen på 2 lopp iår om ja inte missminner mig. samt har hans motor rasat ett antal gånger iår. Mikaels bil 100% tillförlitlighet Rubens: kanske 60% Hmm undra var dom lägger krutet? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Mosse, > Ironi..humor. > Vet du vad det är? Det var ju en fin ursäkt. ;) Jag trodde naturligtvis inte att du skulle ringa polisen men din användning av svordomar och versaler visar med all tydlighet att du inte var ironisk med de andra bitarna. |
|
|
wendtan Klart att Schumi får mer pengar men Rubens kom ju två eller hur!!! Tror du att om Ferrari ska göra någon ny pryl att dom bara gör 1 då eller? Nej dom testar den på Rubens bil först sen får Schumi den... Eller rättare sagt dom testar den på test dagarna men dom sätter inte på något på Schumis bil utan Rubens har kört lite tävlingar med den först. Det hela beror också på hur man kör med bilen och hur bra dom har lyckats ställa in en bil för det är ju så små marginaler att man nästan inte kan få två bilar likadana. MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Du kan ju reflektera över att Ferrai inte vunnit förar mästerskapet på 21 år innan schumi vann. Berger och Alesi plockade ju inte direkt många segrar under 90 talet. Nej det är olyckligt för f1 att ferrari med mest pengar, bäst personal och bridgestone som enbart utvecklar ett däck för schumi och dom har schumi bakom ratten. |
|
| Det lär ju vara M.S som får tillgång till dom nya prylarna först. | |
|
"Det lär ju vara M.S som får tillgång till dom nya prylarna först." Låter sant men tyvärr är det inte så för Ferrari vill inte låta sin "Kung" förlora ett lopp enbart på grund utav att en liten prototyp kolfiber pryl inte höll eller för att en lite prototyp plastbit smälte... Schumi är ju överlägsen för att #1 Han är den duktigaste föraren #2 Han har det bästa Teamet #3 Hans bil håller "nästan" för allt MVH Patrik |
|
|
Audi TT: de börjar lukta lite Tifosi här.. Precis som Acey skriver så tog de Ferrari 21 år innan de tog sitt första titel. Och dom hade störst budget ett ganska bra tag innan dess. Ferrari eller Fiat som nu egentligen heter (Står på noskonen) har en för stor budget för att göra bort sig som dom gjort iår. Så ja skulle snarare vilja säga att de är Pinsamt när man satsar dom summorna när en Ferrrari blir ståendes på start/mål rakan för deras LC inte funkar som de ska. Blåbärs stallen okej inte för Ferrari. Jag hoppas dock att inga av reglerna som är på tal går igenom utan att Mclaren Mercedes och BMW Williams får jobba själv på att "Close the Gap" som de så fint heter. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
Den mänskliga faktorn finns alltid där, oavsett hur mycket pengar man satsar. ________________________________________ Länk |
|
|
Tänkte bara dra upp den här tråden igen genom att visa en likvärdig tråd från VPC. Finns ens M3CSL ännu? Länk |
|
|
Neeeeej! Varför väcka denna oändliga meingslösa diskussion igen ? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.