AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
291.457

Inte slår väl Volvo S60R en M3:a?

Sida 12 av 80
"INSE att Schumacher skulle slå oss ALLA på bana i en Honda Civic, oavsett vilken bil vi kör..."

Nej det skulle han inte...

MVH Patrik
Lotus Samuel
Jag har både 6cylindrar i rad och respirator =)

Lillen: Skulle man kunna komma förbi nån dag å kolla på dina ok? Jag hade tänkt köpa sånna till min men det skulle va kul att se hur fästena ser ut innan.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Hjäler = kyla bla viktig elektronik. 4 utblås. Tja 4 är bättre än 2 :)

Jag tror inte schumi kör ifrån mig om jag har hans ferrari och han en civic :) Särskilt inte på gamla långa hockenheim :)
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Samuel kolla din mail.
Po
64
Porsche Daniel
318is långloppa
324td CSL
520i
Z3 Coupé
Jag vill bara flika in att det inte är luftintag på sida utan snarare luftutsläpp Att få ut värmen är ju betydligt viktigare. Luftintag har man i fronten.

--->Acey. Tveksamt om du kan hantera en F1-bil :) Eller?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Porsche Daniel. Har du sett Alex Yoong? ;)
Jag tror nog att vem som helst som åtminstånde suttit i en formelbil skulle klara av att ta schumi på gamla hockenheim i ferrarin om han satt i en honda civic.

Att köra en modern f1-bil är inte direkt svårt åtminstånde inte i lägre farter. Det räcker nog med att man åker 300 på rakorna för att komma för schumi som ligger i 180 i civicen :)

Precis, luftutsläppet är viktigare på den delen av bilen.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
AUDI TT
Nej inte alla, inte du förstås i din snabbbba TT....
"Nej inte alla, inte du förstås i din snabbbba TT..."

Försökte du vara rolig nu eller?
Vad vet du om min bil?

Så du tror att han är så jävla duktig att ingen kan ta han eller? Tror du att han vet något som inte alla andra Formel 1 killar vet eller? I Formel 1 just nu handlar det BARA om STORA PENGAR och inte om förarna... (Min åsikt i alla fall)

Va glad för att inte det va PH (TT-R) som skrev mitt inlägg för där är det ingen som hänger med här inne i alla fall... Eller har jag fel Johann?

MVH Patrik
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
undrar vem som har mest storhetsvansinne, Schumacher eller Audi TT.... *lol*

*Best Man Wins*
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vad vet du om att det bara är stora pengar och inte förarna? Tror föraren spelar lika stor roll idag, och inom fler områden än just på söndagarna under race helger. Hade Ferrari varit det dom är idag utan Schumi? Nej troligtvis inte. Varför är Sauber snabbare än BAR som har spenderat otroligt mycket pengar? Toyota har den näst största budgeten i F1 ändå har Minardi fler poäng. Har du möjligtvis fått din åsikt via aftonbladet.se eller har du fått den genom att se på f1?
Patrik "Audi TT",

Vill Du någonsin komma innanför garage dörrarna igen?....... gör mig Då inte förbannad =)

Det finns bara en i F1 idag som blir ett med bilen oavsett vad han kör, synd bara att han inte kör rätt märke.
Utan Schumi hade Ferrari säkert hållt på & harva runt som ett mellan klass team.
Under RTL:s Formel 1 sida finns en banner med ett foto på Schumis Ferrari (bakifrån) när han kör över mållinjen, under står texten "Motståndare sökes" =) ......tyvärr men det är ju så sant.

/Manuel
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det är olyckligt för f1 att den bäste föraren kör den bästa bilen. Dock måste man ge credit till ferrari, bridgetone och schumi så klart till det jobb dom gör. Vi ska vara glada om vi får se någon mer som schumi under våran livstid! :)

Men inget varar för evigt Monty blir mästare 2004 :)
Men för f*n, lägg ner nu! Inse att ni inte kommer någon vart med den här diskussionen, som för övrigt handlade om volvo och BMW från början, inte om bromsok, audi TT, F1 eller honda civic..

Mvh /Carl
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Jag håller på dig TT ; )
Jaha Janne "Lillen"

Ditt extraktorrör som skulle komma idag kan jag lika gärna köra till stenametall =)
Men jag måste fortsätta påf1 diskusionen.... jag hoppas att Ferrari får lite motstång året som kommer... men jag tror inte att någon kommer i närheten nästa år heller... det hänger ju lite på hur dom ändrar på reglerna framöver.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag hoppas att reglerna är stabila över ett par år på så sätt kommer dom andra teamen förr eller senare ikapp. När man ändrar reglerna så är det teamet med bäst resurser / folk och kan testa mest som tjänar på det inledningsvis innan alla har hittat "rätt".

Ta det lugnt Carl L vad är problemet? Vaknat på fel sida idag?
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Vet ni förresten var man kan köpa en bra bakmaskin såhär till jul?
"Så du tror att han är så jävla duktig att ingen kan ta han eller? Tror du att han vet något som inte alla andra Formel 1 killar vet eller? I Formel 1 just nu handlar det BARA om STORA PENGAR och inte om förarna... (Min åsikt i alla fall)"

Ta det lugnt grabbar... Läs allt "(Min åsikt i alla fall)"

"Varför är Sauber snabbare än BAR"
Kanske har spenderat pengarna bättre?
Kanske har än bättre Team manager?
Vad vet ja...

"Hade Ferrari varit det dom är idag utan Schumi?"
Du vet väl att han inte har varit med och kört alla Ferraris Formel 1 bilar va utan Ferrari har varit duktiga i alla år kanske inte bäst men alltid bra...

"Toyota har den näst största budgeten i F1"
Ja men vem har störst? (Ferrari)...
Toyota är som ett nyfött barn som ska lära sig allt nu för du tror väl inte att man kan allt bara för att man har mycket pengar...

"genom att se på f1?"
Jag vet bara en som ser på mer F1 än ja.
SVAR: MH-GTR Mani =)

"Under RTL:s Formel 1 sida finns en banner med ett foto på Schumis Ferrari (bakifrån) när han kör över mållinjen, under står texten "Motståndare sökes" =) ......tyvärr men det är ju så sant."

Jag har sett den me...=)
Men som sagt det kan inte bara vara skicklighet för vem tycker att Barricello är näst bäst? Inte jag i alla fall men ändå så står han där =).

"Formel 1 där jag också kan ha rätt...."

"undrar vem som har mest storhetsvansinne, Schumacher eller Audi TT.... *lol*"

Jag har det kanske men jag är säker på att jag hade tagit Schumacher om jag hade fått ha hans bil...

PS: Och ni som säger att det är så jävla svårt att köra en Formel 1 bil... Såg ni inte den galna Engelsmannen på Motorjournalen när han fick test en Williams bil? Han lyckades på första försöket.

Sen tror jag inte att Schumi som ni så snällt kallar han =) vill ha en bil som är så komplisserad att ingen annan än han och två till kan köra den =)...

Det är "nog" inte svårt att köra en Formel 1 bil men det ÄR nog svårt som Fan att köra en Formel 1 bil bra... =) (Min åsikt igen så ta det lugnt)

MVH Patrik som alltid får skit

PS: Man kanske skulle köpa sig en BMW så att man kan klarar sig här på forumet...
Fan jag glömde en sak!

Ni vet väl att Ferrari har en helt överlägsen bakvagn va som inte konkreterna va nära i år...
Samt en motor som aldrig går sönder... nästan =)…

MVH Patrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.