AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
291.451

Inte slår väl Volvo S60R en M3:a?

Sida 11 av 80
Lillen: Har du några bilder på din bil???
S 328 R

Jag har...
Audi TT

tror du jag skulle kunna få se dom??? har du dom digitalt???
Lillen: Är det bilder på 2.8 coupén ni pratar om? Om den är till salu så tar jag gärna också en titt! =)

Jens
S 328 R

Jag skickade precis bilder men du har ju Hotmail =( så det går inte...3

MVH Patrik
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
För att återgå till trådens ursprungsämne, var det ngn mer än jag som läste testet i svenska AMS? :D
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Har endast bild på den med vinterhjul och skitigt som synden, inte tvättad på 2 månader.
Bilen är inte till salu.

Nu byter jag användarnamn för jag vet inte vad jag har fått lillen ifrån,folk kan ju tro att man har en liten xxx ; )
Lillen: jojo, den som sa det han va det :) hehe
Jag har omorganiserat här nu så flickorna kommer hem till dig och studerar nästa vecka ;)))
Du kan ju visa "lillen" då ;P
Läste högre upp och frågar nu....
Varför skulle s60R vara en mera ombyggd familjebil än M3????
Den är ju inte så väldigt optimal för en familj en i billigaste snikutförandet.
Sen tror jag me att M3:an är lite snabbare, men jag tycker dock Volvon för första gången är SNYGGAST, riktigt FIN. Ser så där lagom sportig ut, inte som dagens m-modeller, mer som tex M5 E34 -lite sleeperfaktor där!
Klart i min smak, Vad F*n skall man med 4 avgasrör och luftintag på framskärmarna till??? -löjligt!!
M.V.H.
Andreas.... eftersom du är ppå ett BMW forum såtror jag inte många håller med dig om "Vad F*n skall man med 4 avgasrör och luftintag på framskärmarna till??? -löjligt!!"... och jag är en av dom. Jag tycker att M3 är en av dom snyggaste i den prisklassen om man kan säga så.
Ja me...

MVH Patrik
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Tror ju *inte* att det är kosmetisk lösning att BMW sätter dit luftintag (gälar)eller 4 utblås istället för 2, det finns säkerligen en anledning till detta.

*Best Man Wins*
Jag tror att det är en ren kosmetisk grej, men det är ju viktigt det med....att bilens design är tilltalande.
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Mina gälar på Z3M är iallafall fejkade men med 4 avgasrör så ser ju varenda pojke imellan 4-100 år att här kommer en snabb bil.

Läste AMS igår och därframgår det att volvon inte har något att hämta mot en M3 i ett rent prestanda möte.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Nu börjar den här tråden bli JÄVLIGT tråkig!
INSE att Schumacher skulle slå oss ALLA på bana i en Honda Civic, oavsett vilken bil vi kör...
Lägg ner detta nu innan jag ringer polisen.....
/m
L3
323
L33t
Bmw M3 -89
Bmw M3 -01
Hahaha bra sagt Mosse håller med.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Med risk för att hålla liv i denna extremt långa tråd om trivialiteter så vill jag bara påtala att på M3 E46 har luftintaget på framskärmen en praktisk betydelse (åtminstone på ena sidan)!
Det är till för att kyla en elektronikbox på insidan.

Mvh
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
;-)
Den här tråden ligger 4 på hetaste 100 listan inte så dåligt på så kort tid.Få se om det blir något liv i luckan om man säger att formel 1 är ingen sport längre.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Mitt luftintag framför framrutan är till för att kyla ner min hjärna när jag blir förbannad på mina medtrafikanter (vilket sker alltför ofta..) det är det mest effektiva luftintaget på bilen!
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Förstår inte hur man kan komma på tanken att jämföra en trimmad traktor med ett mästerverk till BIL, dessutom använder sig volvo av respirator för att få effekt i sina tråkiga motorer (om man nu kan kalla det för motor, en motor ska ha 6-cylindrar i rad).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.