|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att montera en farthållare som jag saknar i min 530 IA Touring 93a. Är det någon som har eftermonterat en sådan och hur ser det ut är det en extra spak vid ratten eller ingår den i typ torkarspaken? Det ska självklart vara orginal spaken. Micke | |
|
Hejs! jag har samma planer som du...håller på att leta på skrotar lite smått... Ja,det är en liten extra-spak som sitter strax under torkar-spaken...jag tror det finns ett urtag i undre kåpan till rattnavet som man trycker/skär ut för farthållar-spaken... "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
det saknar jag med i min...hade ju det på 525:an bra grej...Måste nog skaffa en sådan MvH Bmw 4-ever |
|
|
Funderade på att köpa en billig farthållare och orginal spaken , koppla in den billiga farthållaren till orginal spaken. Jag gjorde så på min förra bil och det fungerade utmärkt. Tack för svaren Micke |
|
|
Jag är också sugen på farthållare. Mikjo, vore kanon om du kan berätta hur du lyckas. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
OK VillaRosa Jag ska höra vad BMW tar för en ny spak och om jag hittar en bra farthållare. Är priset rimligt så provar jag. Jag hör av mig hur det gick. Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.