|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
mina måste vara utbytta lr något, lr har det med import att göra! jag har byggt ljud i alla mina 8 andra bilar, men aldrig träffat på ett framsystem (framförallt) som låter bättre än mitt egna! det är grym bas för att vara 5.25"... nån som har en förklaring? och jag är ingen jävla amatör... WmB SoundZ |
|
Väldigt svårbesvarad fråga då alla definierar "bra ljud" på olika sätt, och har olika referenser... Du får väl helt enkelt montera ur högtalarna och se efter om det är original eller ej! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
jocker18@home.se |
Om man säger så här.... jag anses vara mycket duktig på billjud, jag hjälper alla som ska bygga, och har aldrig hört ett 5.25" kitsystem som har så mycket bas. diskanten är av normalt klass, men bas/mellan är utmärkt, på bara stereo effekt 19W RMS WmB SoundZ |
| Skruva loss och kolla vad som sitter där vettja :) | |
| Nokia högtalare var orginal på min -96A E34 iaf... lätt urkass så in med Infinity Kappa sen blev det bra... Mycket bättre framsystem i E39an tycker jag men som sagt smaken är som........ delad!! | |
| Efter att ha bytt till DLS 5.25"-kit på ena bilen och Impact 6"-kit på andra bilen (båda hade HiFi-systemet original) måste jag säga att originalet var sunk. Stor förbättring med eftermonterade högtalare. | |
|
Jag blev förvånad över hur bra systemet lät när jag köpte 525:an. Det visade sig vara utbytt. "let the Best Machine Win!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.