|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mozez: Lilla färddatorn *YtterTemp *MedelFörbrukning *Medelhastighet *Antal km man kommer med kvarvarande bensin Tror det var allt - orkar inte gå ut och kolla :P |
|
| Icket: Tack så mycket... det var precis de funktionerna jag hoppades skulle finnas... | |
|
Har den "STORA" datorn=bordercomputer.Det är attans många varianter i den 2 olika förbrukning räckvidd på tanken tidsinställning på avstånd från A till B yttertemp timer (för vad vet jag inte) klocka datum larm vid överskriden inställd maxfart snitthastighet över en viss sträcka eller totalt+ några fler fjollgrejor. Förresten vad det gnälls över mesig utrusting. Har man bimmer är det bara att handla upp sig i prylväg.Det mesta finns ju här på sajten.Förresten åker jag 520 själv pga förspremie.Annars är den fullsketen med grejer. anders åker skåp |
|
|
lånar tråden lite här; Är lite nyfiken, kan man montera ett instrument som har stora färddatorn till E39 mot en som har den lilla? iof passar den raktav eller måste man modifiera lite? Mvh |
|
| "Timer" för "stora datorn" är till bensinvärmaren. | |
|
Hej, Lyfter tråden lite. Om man har Low version(Ej text checkcontrol) av instrumenthuset, vad händer om man sätter i Stora färddator? Lars |
|
| Var glad om du har low version,med så mycket pixelfel på dessa instrumenthus. | |
|
Jo, Jag tänkte inte byta instrumenthuset men jag skulle vilja ha stora färddatorn (MID) iställtet för IRIS som jag har idag. Frågan är kommer jag att få upp något i Instrumenthuset överhuvudtaget? Idag får jag upp yttertemp, Förbrukning, räckvid och en grej till (kommer inte ihåg nu) Lars |
|
|
Hej igen, Jag besvara min egen fråga ovan. Jag har provat att sätta in en MID istället för IRIS. Efter som jag har en buisness(delbar) behövs inget extra kablage. MIDen fungerade direkt dock får jag ingen mer funktionalitet, BC och PHONE fungerar alltså inte på MID. Den funktionalitet sitter i Instrumenthuset. Lars |
|
| Snacka om en gammal tråd :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.