|
|
|
|---|---|
|
Har ett par frågor: Dörrsidorna i M3 E30 är de samma som vanliga E30 2 dörrars? Om det är en M3 med skinnklädsel, finns då även dörrsidorna i skinn(utökat läder som ex. M5 E34)? //Schnitzer | |
|
På min M3 E30 så var det skinninredning och då var det även skinn på dörrsidorna oxå.Där tyget sitter på vanliga dörrsidor alltså. |
|
|
Tänkte även säga att det såg ut som om de skulle passa på vanlig E30 oxå. Hoppas du blev något klokare:) MVH/Berbel |
|
|
Ja, det blev jag. Om man då har svart skinninredning och vill ha rätt dörrsidor, då kan man köpa från vilken E30 2-dörrars som helst som har haft svart skinn? //Schnitzer |
|
|
Jag hade Svarta skinn-stolar i min M3a... dörrsidorna var även dom svarta men knappast i skinn utan i galon typ... så antingen kallar visa detta material för "skinn" eller så finns det olika dörrsidor... /Jonas |
|
mackan325 |
Schnitzer - njet en vanlig 'skinnad' E30 har inte dörrsidor i skinn utanfrån den polska galonoxen. |
|
Om det e någon som har två svarta dörrsidor till skinninredningen utan några hål i så hör av er... "///M3 E30 - När du älskar att köra!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.