AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.160

Medlem i BMW klubben, varför då?

Sida 3 av 3
Höfläkt:

Jag tror du missat att läsa alla mina inlägg? Jag har tidigare skrivit att jag lägger ner den här iden med att gå med i klubben för banträffarnas skull. Jag förstod på tidigare inlägg att det inte var odelat uppskattat att komma i en icke-BMW trots att jag först fick positiv feedback.

Jag ber om ursäkt om jag har rubbat någons cirklar. Jag satt mest och fick vad jag tyckte var en bra ide.

Ha det bra! Qvarnis

Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
Höfläkt: om nån börjar skrika om paragafer hit å dit om Qvarnis kommer med Itsfun2 på en träff så vore de ju löjligt... ALLA vill väl se bilen in action...!?

/Jonas
Qvarnis: Jag menade inte att Porschen skulle vara en bil som man har på en trailer... men det är ju svårt att köra två bilar samtidigt.... sen tyckte jag att skulle bli ett mäktigt ekipage med en M5 som drar Itsfun2.
Jag har dragkrok på min 540... och det är väldigt diskret... så klart att man ser att det är en täcklucka... men det ser helt okey ut.
azkikr: Varför skulle man göra undantag för Qvarnis? Släpper vi in han måste vi ju släppa in alla. FAKTA: Det är en märkesklubb! Accepterar man inte det finns det fristående klubbar som arrangerar banträffar.

/Per
300
höfläkt
535daT -05
Ok Qvarnis.

Azkikr - jovisst vill vi se den in action. Jag väntar o längtar att få komma ut på bana samtidigt. Därför är jag med i Porscheklubben.

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.