|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har fått problem med mitt orginal larm. Efter ett tag börjar den lysa med med fast sken och när jag kollar om larmet funkar så blinkar bara varningsblinkersen ingen tuta eller halvljusblink. Jag har för mig att när jag skulle byta hjul i somras så startade larmet som det skulle. Är det någon som har ett förslag vad det kan vara för fel. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk | |
|
Hej Daniel! Jag vet exakt inte hur det är på e38 men på e34 så Ska larmet lysa med fast sken..om den börjar blinka först innan den går över till fast sken så är nåt fel...tex a om orginalstereon inte sitter kvar då får man fram blinkadet innan den går över till fast sken...hansfacket kanske är olåst...titta i instro.boken... Lycka till.... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hej igen jag har kommit fram till att larmet funkar som det skall förutom att det inte låter något om sirenen. Jag tänkte att jag skulle leta upp sirenen och kolla om den funkar men jag hittar inte den BMW har väll gömt den så är det någon som vet var sirenen sitter på en E38 så vore jag tacksam. Ni kan ju maila till mig så behöver det inte komma ut i forumet. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Hmm Tänkte på en sak Daniel...Är det inte larmet kopplad till tutan??? Testa tuta vanligt..funkar den inte så får du byta tutan! Lycka till... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nej Tack ändå men det har jag kollat. Den vanliga tutan fungerar så det är nog en separat siren tror jag. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Hej jag bytte siren sen fungerade larmet som vanligt. Jag provade att byta batterri först med hjälp av Folke på Celltech men det funkade inte ändå så det var något annat fel på sirenen. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.