|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo, man ser visst fotstödet på en av bilderna. Och det är Imola-rött på Qvarnis bilder. |
|
|
Jo nog syns fotstödet! och det är inte M.... Det är denna bil(d) sebbe pratar om: Länk |
|
|
Nej det är inte dimljusströmbrytaren, det är vanliga lyset. Den har "autoläge", 0, parkeringsljus och halvljus på. |
|
|
Stämmer johann, kom på 2002 om jag inte minns fel. 2003 kom DVD navi. |
|
|
BMW V8: Är det verkligen Breyton-fälgar du har på?! Det ser ut som Antera (109?) tycker jag?...(Du borde väl veta iofs) Snygg är bilen iaf, såg den på Anderstorp i somras. |
|
sebbe_bmw |
Asken: Jo jag menar fotstödet! Men stödet borde ju sitta till höger om kopplng men icke! Johann: Okej det kan iofs stämma, men min 540 är ju 02 och har det inte? Den 01 M5 jag kör nu har det inte heller så det kanske inte sitter på sv.sålda bilar! Sebbe |
|
Tror inte det sitter på svensksålda bilar eftersom vi ändå har lag på halvljus. Autoläget känner av om det är mörkt och slår på ljuset då, inte mkt nytta om det redan är på. |
|
sebbe_bmw |
Låter rimligt, blev lite orolig att inte jag hade ngt som var standard! Du, Johann... Du som har kört M5, Är det normalt att kopplingen typ slirar lite? Det känns oerhört lite, vet inte om jag har fel men. Sebbe |
|
Sebbe BMW: Vad har du för mail? Qvarnis |
|
|
Sebbe, Den skall inte slira. |
|
|
Detta är sebbes adress: BMW_V8@hotmail.com Klicka på hans namn. |
|
sebbe_bmw |
Okej, testade idag, den slirar inte direkt men ja, det är nog bara att jag är ovan med en sån avancerad koppling! Sebbe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.