AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.314

Färger på inredning M5 E39?

Sida 1 av 2
Vad tror ni, är det fel på färgen på fotot? Ska det vara rött egentligen? Fanns det verkligen rosa inredning på M5an? Trodde det var rött-svart, blått-svart, grönt-svart, helsvart och beiga alternativ?

Vad säger ni?
Länk

MVH/ Qvarnis
Länken funkar inte för mig?! Men angående färger så kan du ju beställa precis vilka som helst...(Individual)

/Manray/
Varför funkar inte länken när det gör det för mig? Fick precis samma svar av en annan kille. Gör jag något fel?

Qvarnis
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Verkar som siten kräver login, har du ett konto där?
Konto ähhhh? Det är ett mail jag fått och sen har jag kopierat adressen. Kan jag göra på något annat sätt?

Jocke
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Jocke: Du länkar till en fil som ligger på din mail-server, och som man därför inte kan komma åt utan att logga in. Det du kan göra är att spara bilden från din mail, lägga upp den på din egna hemsida och länka därifrån :-)

Men det kvittar egentligen hur det ser ut; precis som Manray säger så kan du hos individual beställa din BMW med EXAKT vilken färgkombination/inredningskombination som hellst: bara pengarna sätter stopp. Jag såg till exempel en E38 där HELA inredningen, instrumentbrädan och taket också, bestod av någon slags brunmelerad plysch *brrrrr*

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Oj...min datorkunskap slutar en bra bit innan dess...;)

Kan någon lägga upp bilden om jag mailar?

Qvarnis
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Qvarnis: Jag kan lägga upp den! Men då blir det på den opålitliga passagen-servern :-/

Maila över så kan vi se om det funkar åtminstone för stunden!!

nofx16@telia.com
Japp, helrött finns inte bland standardalternativen. Grön-svart finns inte heller däremot helt grönt. Grå-svart finns också.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
här kommer bilderna qvarnis pratar om!
inredningen: Länk

Verkar vara ett klart fall av "individual" bi-color, inte sant?

övriga bilder på bilen:
Länk
Länk

///Kalle
Kalle:
Vet inte om det kanske dröjer en stund, men just nu funkar det inte för mig iaf.

/Micke
Det där är som det ska. Sport inredning.

Detta är dock inte orginal hehe:

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
det var ju då själve ***!

Skriv in addresserna för hand, så borde det funka. Passagen tillåter tydligen inte länkar från externa sidor....
Som Gustav skriver så är det där en originalinredning. Imolarött/svart i sportutförande.
Är det verkligen Imolarött, elr är jag färgblind?

Qvarnis
sebbe_bmw
Den bilen Gustav visar,
Visst det är en Induviduell men inget M-stöd och vad är det för konstig brytare till dimljusen?

4 lägen

M5:an ?,0,Fram,Fram&Bak.... Vad är det första läget till?

Min 540: 0, Fram, F&B

Sebbe
Vad är "M-stöd"?

Qvarnis
BM
174
BMW V8
540Touring -98
ESS 400+
Han tänker nog på fotstödet.

Länk
Men det ser man ju inte?

Qvarnis
BM
174
BMW V8
540Touring -98
ESS 400+
Hmm då vet jag icke vad han menar.

Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
sebbe: bilen är högerstyrd englandsversion( pedalstället ser likadant ut som en vänsterstyrd bilen) och dom har enligt vad jag sett i etk inget alufotstöd. Dimljus= 0, F, B, F+B den är dock något vinkklad från 0=kl 12 i den engelska versionen tydligen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.