AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
338

Inbrottsförsök i min 518!

518i slow mobil
Nu när jag höll på att justera in dörren såg jag en sak som definitivt inte va där förut... Hela rutbågen ser ut som ett u... Sen så e det brytmärken längst hela karossen där bågen ligger an... Undrar när det hände, står alltid i garage... Enda gången den inte gjorde det var för ca 4veckor sen... Men det va bara över dagen... Inte direkt ett viktigt inlägg, ville bara dela med mig av sorgen. Det va ju tur att jag ändå skulle byta dörr...

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
An
68
AndersWilly
BMW 535i-M -88
Skumt att tjuven har gjort på det sättet, det måste vara en nybörjare. För det är väldigt enkelt att forcera dörrarna på 5-serien 88-96.

Anders G
518i slow mobil
jo... men min e från 84... Alltså en E28, inte en E34... Tycker också det e skumt... Annars e det ju bara att slå en ruta... Går väl fortare??

E28, REAL power for REAL men!
BMW e28 registret #154
Länk
Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas
Fick körkort 26/9 15.30 =)
Det kanske var en E28 ägare som ville ha lite delar men ändå inte förstöra mer än nödvändigt på din bil? :-)

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Jag upplever det som att E28an är en ganska säker bil när det gäller inbrott, har jag rätt?
`n
27
`n Bjenn
M535i -87
tjena.
jag har själv en E28 kaross och de e inga som helst problem o ta sig in om man vill... centrallåset krånglar på min, o då tar ja mejsel o "bänder" ut dörrn lite, sen e re bara o ta stål tråd...
inga konstigheter...
okaydå ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.