|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
M3 E46 fälgar på en E36 snyggt eller fult? Tackar för alla svar! //Daniel | |
nenad |
det ser jätte bra ut med m3 e46 fälgar på en e36 har en vän som har dom på sin bil och den ser grymm ut |
| Som sagt... det ser helt okey ut... | |
|
Håller med, helt okej. Mvh Anders S. |
|
|
Håller inte med! 18" M3 E46 är enligt mig fula, men däremot så är 19" skit snygga, och de finns inte till E36 va? (Om man nu inte köper original) /Manray/ |
|
|
Det finns en bil som rullar i malmö som har det. en e36 touring, bild finns här Länk Personligen tycker ja det är väldigt snyggt, inte lika snyggt som på en e46:a, men väldigt snyggt ändå. Att bara 19" skulle vara snyggt kan ja inte hålla med om. Kostnadsskillnad på däck 19" mot däck 18" är inte under några omständigheter försvarbar. |
|
|
Varför passar inte 19"-arna E36, det är väl samma offset osv? Mvh Anders S. |
|
| Dom passar om man köper två fram fälgar (8") annars så blir det för brett bak. | |
|
wendtan, Jag menade inte att det blir snyggt bara man byter till 19". De fälgarna finns inte ens i 19"! 18": Länk 19" Länk See my point? =) /Manray/ |
|
|
Manray: E46:an pratar vi inte om som sag utan jag vill gärna ha bilder och respons på hur det "M3 E46" fälgar passar på en E36:a. Vad är prisskillnaden mellan 18" och 19" orginal vs kopior Tackar för alla svar! //Daniel |
|
|
Manray: du e lite otydlig, vad menar du med de fälgnarna finns inte ens i 19"? Du menar nog nfs 18" kopiorna inte ens finns i 19"? det stämmer bra. Designen på mickes 19" som är tillval på m3 är ju av annan design än 18" m3 fälgen. Dumbo: på www.molway.com finns kopior av både 18" varianten och 19" varianten. kvaliten på fälgar därifrån är väl okej. de är någon italiensk tillverkare som han använder sig av. m3 2000 Länk m3 19" varianten som absolut e coolare Länk Pris skillnaden är väldigt stor på ett par orginal och ett par kopior, typ dubbelt upp. att kvaliten sedan är i princip dubbelt så bra råder det inga större tvivel om från min sida. |
|
|
Jo jag vet att jag är otydlig, grabbar! =) Sorry... "m3 19" varianten som absolut e coolare", det är ju det jag har försökt säga hela tiden... Så vad jag vet, finns inte inte 18" i 19" utförande (denna fälg: Länk ) och därför menade jag att 19" är mycket snyggare! Hoppas ni förstod mig denna gång! =) /Manray/ |
|
|
wendtan och Molway: Jag kollade in på Molway-sidan och M3-2000 fälgen (som finns i 19") det är inte samma som optionen 19" till M3:an. Om ni tittar noga skall ekrarna på 19" gå direkt till ytterkant på fälgbanan. Både på 18" till M3 (orginal) och de från Molway är det en liten kant. |
|
|
wendtan och Molway vilka är det :D skall naturligtvis vara wendtan och Manray, sorry |
|
| Säg till när "någon" behöver 2 framfälgar i 19", jag har nämligen det över, använder from nästa sommar 4 st bakfälgar på E39. | |
|
540is: Vad skall du ha för dom? är det däck och hur fräsht är grejorna? |
|
|
540is: Är det orginal? Tackar för alla svar! //Daniel |
|
|
He, Molway den var ny! =)) /Manray/ |
|
|
Manray okej då e ja med. CoolBlueM3Coupe: Jo de stämmer, men på sida 2 på den sidan så finns denna fälgen (H 167) som måste anses som kopia på fälgarna som sitter på din bil: Din bil: Länk Molway fälgen: Länk De är nog inte exakta kopior men är väldigt lika i min mening, eller e ja ute o cyklar ? /Mathias |
|
|
Helt off topic: CoolBlueM3Coupe: Hur upplever du den skånska vintern förresten? :) De kan komma snö men den brukar bli liggandes i ca 24 h. |
|
|
wendtan: OK jag inte den varianten, inte helt lätt att navidera rätt på den sidan ;) Det enda som jag ser skiljer är att mellan ekrarna på den horisontella fälgkanten samt på sidorna av ekrarna är det svart/grått på mina. I övrigt helt OK kopior. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.