|
|
|
|---|---|
|
vad är det för skillad på bilarna förutom att ix`en är 4x4? går dom lika bra att trimma lr är ix`en kännsligare pga sin 4x4 lr är det tvärtom? /tobias | |
| K:et står bara för att bilen är utrustad med katalysator. Om man inte ska montera turbo eller göra andra grova effektökningar behöver man nog inte oroa sig särskilt mycket för fyrhjulsdriften, men det går ju att köra sönder det mesta. | |
|
okej...! hade tänkt mejj kring 350 hk i min...! tror du den klarar det? dom pratar mkt här om att ixen har klena grejjer som inte håller för mkt...eftersom jag inte kollat upp det så noga så har jag inte en blekfis å är tacksam för alla svar!/Tobias |
|
Perkka |
Tobias: Hade du tänkt dig turbo lr kompressor i 325-an lr nåt liknande? Vet en 325 E30 med kompressor här där jag bor.. & den spöade en M3 E36 321hk mellan 2st rödljus :) Den låter fruktansvärt frän när han trycker på, huvva.. På låga varv hörs bara ett litet "väsande" från kompressorn.. Snacka om en riktig sleeper.. Mvh Per If everything seems under control, you`re just not going fast enough! |
|
Perkka: jag hade tänkt mejj en turbo lr en kompressor...vad det är spelar ingen roll =D...! bara det blir bra så att jag kan köra fort =D...! vet du om killen i din stad har gjort arbetet själv lr om han har lämnat in den på någon firma ? mvh/Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.