|
|
|
|---|---|
|
Jag var i Los Angels för några veckor sedan och passade på att besöka L.A. Motorshow, Tyvärr så hade BMW inte så mycket att visa upp. Det var roligt att se att alla märken hade stora fläskiga V8:or och att ingen bryr sig att dom dricker bensin, där betalar dom samma pris för 4 liter som vi gör för 1 liter som dom för övrigt tycker är dyrt... Kom och hälsa på i Europa säger ja bara. Övrigt så tyckte jag många av dom nya sportbilarna såg likadana ut (många hade för övrigt liknade former som M Coupen) man kanske är lite färgad :) Något som ja la märke till var dom flesta 2003 modeller hade ”lexus” baklyktor (Samma som nya Compacten har) Det kanske kommer hit också vem vet. Coolaste bilen var en Chevrolet Van med 22” alufälgar... Undrar vad dom fälgarna & däcken kostade :) Tänkte lägga upp lite bilder sedan så ni får se. // Doggeli | |
|
Ser fram emot bilderna! Jänkarna har ju NÅGOT annorlunda smak än oss européer....fläskiga pickups och suburbans för hela slanten :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Smaklöst var det nå´n som sa... ;-) /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Det var ett tag sedan jag var där men nu har jag framkllat bilderna. Länk Tack till Daniel som hjälpte mig att lägga upp. ---- Länk Motorjournalen är tillbaka i höst! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.