|
|
|
|---|---|
lizard |
är det någon swom vet vad dessa två heter för jag har en utav varje som jag har tänkt att sälja men vet ej vad dom heter tack på förhand |
lizard |
upp kom igen nu någon måste veta |
| Kom igen själv, det måste ju stå något på dom. Om inte annat så ett BMW id nr. så kan vi försöka hjälpa dig. | |
lizard |
tror inte nummret är till nån större hjälp för det sitter bara två avlånga boxar under baksätet under plast kåpan så den som vet vad dom heter vet nog vilka jag menar |
|
Finns det verkligen inga nummer ? Vad kommer dom från för bil ? /thomas |
|
lizard |
dom sitter på e34 och e32 jag vet att dom har ngt att göra med elhissar och dylikt |
|
Vad jag kan se på en -90 525 så finns det en box under baksätet som har med bensinvärmare att göra. Men det är bara en. Jag ska kika vidare i kväll... /thomas |
|
ML |
Pa min 520 -90 sitter en bla box tillverkad av Siemens vilken styr larmet och en svart relabox som kontrollerar centrallaset. Jag saknar elhissar och nagra slotar pa kortet ar tomma sa de tilltankta relaerna kanske ar till for hissarna. Jag kom over bilen utan ir-nycklar till larmet men testade sedan att synka med losa nycklar. Larmet aktiveras och tjuter som det ska men vagrade fjarrmanovreras. Har ngn en enkel losning pa problemet? |
| Den bakre är en "Relay module" och den främre är en "General module", allt enligt Bentleys 5-Series Service Manual. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.