|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Ska köpa 18" fälgar till min 535:a men kan inte bestämma mig vad för fälgar , Hade tänkt att köpa AC Schnitzer kopior , men sen hittade jag M5 fälgar kopior den nya modellen... vad tycks ? Är det nån som har nå annat fälgtips kanske ? M5 Fälgarna: Länk AC Schnitzer Fälgarna: Länk _____________________________________________ Länk | |
518i slow mobil |
M5... Annars kanske rondell 58 i 18" kan va snyggt... Brukar va klockrent... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
M5-fälgarna är snyggast av de två. Har sett en 528i E28 med 100+ Diablo (fast 17") och det var hur snyggt som helst. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
tompas: Kan ju bara hålla med dig, ser klart bäst ut med dem fälgarna, kan ju bero på att jag har dem på min e28.. ;) Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Bumse: Jag vet...Det är jag som ska komma och kolla på din 528i ;) Fälgarna är ju klart lockande ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Jaha! =) där ser man.. Lätta inte på högerfoten! |
|
| Jag tycker att AC Schnitzer fälgarna är klart snyggast på E28. | |
|
Nån som har nåt annat tips , gärna länk/bild =) _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.