|
|
|
|---|---|
|
Hej! Varifrån har ni köpt era bilar? Har ni varit med om några riktigt oseriösa handlare eller kanske några riktigt bra och pålitliga? Hur är det med bilen idag? Tacksam för synpunkter! Mvh | |
|
Köpte min privat av ett par i fyrtioårsåldern strax utanför Lund. De sålde den pga. tjänstebil. Läs min dagbok här på Power för mer info. idag går iaf bilen klockrent! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Köpte min av ett konkursbo i Rüdesheim i Tyskland. Köpet gick bra på plats, hemfärd och besiktning också. Bilen har fungerat bra i femtusen mil med bara några normala reservdelar förutom service, stötdämpare fram, ett hjullager och diodbryggan i generatorn. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Jag köpte min på MK-Bilar i Eskilstuna. Och i den "skruv" firman sätter jag inte en till fot innan för dörren på. Mvh.Patric |
|
|
Föredrar att leta bilar på Miobile.de,och köpa direkt från privatperson som ägt bilen sedan den var ny.Bäst att akta sig för småfirmor som aldrig garanterar mätarställning.. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P |
|
|
Föredrar att leta bilar på Mobile.de,och köpa direkt från privatperson som ägt bilen sedan den var ny.Bäst att akta sig för småfirmor som aldrig garanterar mätarställning.. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P |
|
-RW- |
320i:n har jag köpt i Vallentuna (sthlm) Sv-såld. 535;an I Tyskland av en bekant. Den är inte skruvad:) |
|
Har köpt nmuvarande och tidigare vagnar på, Förenadebil i Malmö, BMW Group i Solna samt BMW Langer i Mertingen Sydtyskland. Service hos Förenade Bil samt Autosport i Limhamn. Vad det gäller köp och service inget att klaga på oavsett leverantör eller service. Att inköpsstället varierat har berott på tillgång/pris bland annat. |
|
|
Hej! Tack för svar. Ja det är mest handlare i Deutschland som jag funderar över. Kanske någon som är extra bra förutom Niederlassung i de olika städerna? Mvh |
|
|
Finns en uppsjö med handlare i Tyskland. Men min personliga uppfattning är: Om man handlar av en auktoriserad BMW handlare i Tyskland är kravet på deras seriositet från BMW centralt minst och om inte högre än i Sverige. Du har dessutom möjligheterna med garanti och liknade ordnat på ett bra sätt. Jag tycker också att man hittar finare bilar från södra delarna av Tyskland. |
|
Lasse H |
Kan rekomendera Autohaus Kimbeck i Pfarrkirchen en bit från München. Mkt trevliga o hjälpsamma hela bunten. fast viktigare är ju att dom rätt bil 'på hyllan'. /Lasse H |
| JA har köpt alla mina bmw (6st) hos janne på europeiska bilimporten i göteborg alla har varit helt kanon. | |
|
köpte bilen frn tyskland alldles nyss, är nöjd med den den har ovanliga fälger kolla på den... Länk |
|
|
bra tjöpa tidningarna kl 5 på torstamorron på munchen tågstation då eru ute i god tid för privatannonserna. tobbe |
|
|
Handlar allt via Europeiska Bilimporten AB i Göteborg. Ägaren har otroligt bra kontakter på BMW Niederlassung, VAG, Porsche, MB, etc. Bara okrockade bilar som servats på BMW. Garanterar mätarställning och historik + bra garanti. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Hittade precis denna sida Länk Dock inga vidarelänkar därifrån. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.