|
|
|
|---|---|
|
kanske dags att lätta på lädret?? hehe trevlig sak=) Länk /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk | |
Liten_men_snabb |
Vilken skönhet... Men vad för motor är det i? Är det en BMW motor? |
|
Helgerån på en äkta M1. Ett offer för styling på 80 talet ser det ut som. Om jag inte minns fel har jag artikel om denan i en bok. Har för mig B+B som "förädlade" den. Har hellre en orginal. Unik är den ialalfall. |
|
| Ingår pekpinnen/piskan som ligger i bagageutrymmet i priset;) | |
|
Det är säkert en rolig maskin att köra, men säger som Gustav; Hellre en orginal! "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Vad jag vet så tillverkade BMW några få exemplar av M1:an med respirator (turbo). Och om jag inte minns helt fel så var dessa röda eller oranga. I texten står det "sammler stück"....kan det vara en av dessa? Om man kollar på turbo installationen/rör dragningen så ser inte den ut att var gjort under det senaste årtiondet. Breddningen & vingen bak ser i alla fall ut som BMW:s Grupp 4 delar. /Manuel |
|
|
Trots lite 80 tals feeling skulle jag bra kunna ha den! Håller med MH_GTR angående breddningen, det liknar faktist Gruppe 4 delar... ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.